محمدرضا غزنوی افزود: همچنان تقاضا برای خرید کالاهای لوازم خانگی در بازار وجود دارد، اما کمبود عرضه باعث شده که قیمتها به یک باره از سال گذشته تاکنون به شدت افزایش یابد. معتقدیم چنانچه حمایتهایی که از برندهای کرهای انجام میشد برای برندهای تولید داخل شکل میگرفت امروز با کمبود کالا در بازار مواجه نبودیم.
او اظهار کرد: شرایط امروز کشور خاص است، حتی سیاستهای ایران در عرصه دیپلماتیک و اقتصاد نیز ویژه است؛ بنابراین ما باید براساس ویژگیهای خودمان در بخش تولید اقداماتی را انجام دهیم و در این عرصه گام برداریم. با کاهش فعالت برندهای کرهای فرصتی برای تولیدکنندگان ایرانی فراهم شده تا بتوانند با کاهش موانع سالی چندین میلیون دلار ارزآوری داشته باشند.
غزنوی گفت: متاسفانه ما در سالهای گذشته نسبت به شیوه حمایت از دو برند کرهای انتقادهایی را مطرح میکردیم و عدم توجه به تولید داخل باعث شد که در زمان تحریم دو برند کرهای فعالیت خود در بازار ایران را کم کنند.