Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 15 اردیبهشت 1403 - 03:04

20
فروردین
ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار با هزینه کم و سود زیاد !

ایده هایی برای راه اندازی کسب و کار با هزینه کم و سود زیاد !

شما می توانید بسیاری از این کسب و کارهای دنیای جدید را در خانه ی خود شروع کنید! با توجه به شرایط جدید، بسیار معمول است که سرویس های ارائه دهنده ی خدمت به صورت صنعتی در لیست پرسودترین کسب و کارها وجود داشته باشند

شما می توانید بسیاری از این کسب و کارهای دنیای جدید را در خانه ی خود شروع کنید! با توجه به شرایط جدید، بسیار معمول است که سرویس های ارائه دهنده ی خدمت به صورت صنعتی در لیست پرسودترین کسب و کارها وجود داشته باشند؛ چرا که هزینه ی غیر تولیدی و هزینه ی ابتدایی کمی دارند. اگر شما ترکیبی مناسب از مهارت، اخلاق و همچنین دانش بازاریابی را داشته باشید، شروع یک کسب و کار با سرمایه ی بسیار کم نیز امکان‌ پذیر است!

شاید جالب باشد که بدانید براساس جدیدترین پژوهش های انجام یافته در دنیا، حسابداری و انجام امور مالیاتی، با ۱۸.۴٪ سود، بالاترین جایگاه را در لیست پرسودترین کسب و کار حال حاضر دنیا به خود اختصاص داده است! همچنین پس از آن، مشاوره ی املاک با ۱۵.۳٪ سود ، وکالت با ۱۴.۵٪ سود و سپس مطب های پزشکی با ۱۳٪ در این لیست قرار دارند.

البته لازم به یادآوری است دنیای جدید، یعنی عصر کسب و کارهای نو! کسب و کارهایی که با کمترین میزان سرمایه راه اندازی می شوند و بیشترین سود حاصل را خواهند داشت! یعنی کسب و کارهای خلاق و متفاوت. امروزه با پیشرفت تکنولوژی فرصت‌ های کارآفرینی نیز رشد زیادی داشته شده است.

شاید این سوال برای تان پیش آید که کدام کسب و کارها؟ خب! تصمیم داریم با بیان نمونه هایی، این موضوع را برای تان توضیح دهیم.

 تولید محتوا یک فرآیند بسیار کم‌ هزینه است؛ زیرا تنها چیزی که تولید محتوا بدان نیاز دارد یک کامپیوتر شخصی است و همچنین یک ارتباط اینترنتی با سرعت بالا؛ همچنین یک برنامه‌ ی خاص گرافیکی و یا حتی دیگر نرم افزارها! دقت داشته باشید ممکن است این ایده ی کسب درآمد، هزینه‌ ی راه‌ اندازی داشته‌باشد؛ اما مهم ترین و اساسی ترین چیزی که بایستی برای تولید محتوا اختصاص دهید، زمان و دقت عمل است. شما برای شروع کار می‌ توانید از خدماتی مانند “ویکی محتوا” برای جا افتادن در بازار و همچنین ایجاد حلقه‌ ی مشتریان خود استفاده نمایید!

در نمونه ای دیگر، می توانید از قابلیت های شبکه های اجتماعی بهره گیرید! دقت داشته باشید ارتباط برقرار کردن با افراد، یک هنر است. برخی در این هنر، خوب و حرفه ای عمل می‌ کنند و برخی دیگر عالی هستند و برخی بسیار ضعیف و…! برقراری ارتباط با مخاطبان و مشتریان، کاری است که بسیاری از کسب و کارها وقت و اراده ی انجام آن را ندارند! در این بین آن ها به فرد یا افرادی نیاز دارند که بتوانند این بخش از کسب و کارشان را مدیریت کنند و آن‌ ها نیز ذر قبال این مدیریت، هزینه‌ ی مشخصی را پرداخت کنند.

توجه داشته باشید در دنیای امروز آشنایی با مهارت‌ های ارتباطی خوب و همچنین به روز بودن در شبکه‌ های اجتماعی گوناگون همچون اینستاگرام، اسنپ‌ چت، واین، پریسکوپ و… بسیار مهم و چاره ساز هستند! بایستی بدانید که هر پلتفرم اجتماعی برای چه گروهی از افراد جذابیت و تازگی دارد و در هر یک از این جوامع ارتباطی، چگونه و به چه نحوی بایستی حاضر شد و مهم تر از همه محتوای موردنیاز برای به اشتراک گذاری در هر یک، به چه صورت است.

 کسب درآمد از اینترنت با مشاوره! اما چگونه؟ آیا شما در زمینه‌ ای خاص، تخصص دارید؟ چنانچه جواب‌ تان مثبت است، پس شما می‌ توانید از این تخصص برای راه اندازی یک کسب و کار با سرمایه ی کم بهره گیرید و به کسب درآمد از آن بپردازید! شما می توانید در سایت‌ های مربوط به یافتن مشاور ثبت نام کنید؛ و در ادامه برای افرادی که با شما برای انجام مشاوره تماس می‌ گیرند، نرخ تماس دقیقه‌ ای خود را مشخص کنید.

به همین آسانی!

یا برای نمونه ای دیگر می توان یکی از کسب و کارهای پرسود در سال ۹۸ را “طراحی لباس” نام برد! توجه داشته باشید همیشه و همواره به طراح لباس نیاز است. پوشاک مسئله ای است که در هر شرایطی یه آن نیاز است! شما می‌ توانید کار طراحی لباس را حتی به‌ صورت پاره‌ وقت و در خانه ی خود انجام دهید! همچنین می توانید با سرمایه‌ ای کم، یک تولیدی خانگی راه بیندازید.

در این کسب و کار شما می‌ توانید انتظار بازگشت حاشیه‌ ی سودی در حدود ۳۰ الی ۴۰ درصد را داشته‌ باشید.

یا حتی در پیشنهادی دیگر شما می توانید به طراحی و ساخت زیورآلات بپردازید! کم نیستند بانوانی که دوست دارند خودشان را با زیورآلات زیبا و ارزشمند بیارایند! توجه داشته باشید این کسب و کار مستلزم مهارت‌ های زیاد، تمرین های پی در پی، ممارست و ایستادگی و همچنین سرمایه‌گذاری است. لازم به بیان است سود حاشیه‌ ای مرتبط با این کسب و کار، بسیار بالا است!

در انتها توصیه می کنم به سراغ شغل ها و کسب و کارهایی بروید که نیاز روز جامعه است؛ کسب و کارهایی که میزان تقاضا برای آن ها بسیار زیاد است.

 

منبع : کولاک

بیشتر بخوانید:

چگونه شغلی را که دوست داریم پیدا کنیم ؟

چگونه در راه اندازی یک کسب و کار موفق باشیم؟

یک خانم خانه چگونه هزینه های زندگی را مدیریت کند؟

برچسب ها: کار آفرینی، کسب و کار اینترنتی، استارت آپ های خانگی، خرید و فروش آنلاین، راه اندازی کسب و کار، راه اندازی کار بدون سرمایه، سرمایه گذاری پرسود، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی تعداد بازديد: 547 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز