Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:26

15
اسفند
هجوم خریدارها دوباره سکه را گران کرد

هجوم خریدارها دوباره سکه را گران کرد

برخلاف نوسان در حد یک یا ۲دلاری اونس جهانی، بازار ایران تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار گرفت و بار دیگر قیمت سکه و طلا افزایش یافت.

برخلاف ۲روز نخست هفته،‌ از روز دوشنبه تاکنون شاهد روند افزایش نرخ سکه و طلا در بازار هستیم و هجوم خریدارها ورق را در بازار سکه برگردانده است.

 رییس کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در گفتگو با خبرآنلاین گفت: برخلاف نوسان در حد یک یا ۲دلاری اونس جهانی، بازار ایران تحت تاثیر نوسانات نرخ ارز قرار گرفت و بار دیگر قیمت سکه و طلا افزایش یافت.

محمد کشتی آرای اظهار کرد: سیر صعودی نرخ سکه و طلا به دلیل نوسانات نرخ ارز است زیرا اکنون میان عرضه و تقاضا تعادل وجود دارد.

وی افزود: حباب سکه نیز به دلیل وجود تعادل میان عرضه و تقاضا اکنون به ۴۰۰هزار تومان کاهش یافته است زیرا افزایش حباب سکه ناشی از بالارفتن تقاضاست.

وی درباره قیمت انواع سکه توضیح داد: هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۴میلیون و ۴۵۰ هزار تومان، هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۴میلیون و ۶۰۰هزار تومان، هر قطعه نیم سکه ۲میلیون و ۵۳۰هزار تومان، ربع سکه یک میلیون و ۶۵۰هزار تومان و سکه های گرمی هم ۸۵۰هزار تومان داد و ستد می شود.

وی بیان کرد: هفته گذشته سکه تا ۴میلیون و ۴۰۰هزار تومان کاهش نرخ داشت و در ۲روز نخست هفته جاری نیز سیر قیمت ها نزولی بود اما از روز دوشنبه قیمت ها صعودی یافته به طوری که اکنون به ۴میلیون و ۶۰۰هزار رسیده است.

کشتی آرای گفت: هر مثقال طلا به عنوان مبنای قیمت ها یک میلیون و ۸۵۰هزار تومان معامله می شود.

این فعال بازار طلا و جواهر بیان کرد: هر گرم طلای ۱۸ عیار از روز گذشته افزایش چشمگیر داشته و اکنون به ۴۲۷هزار تومان رسیده است.

وی ادامه داد: هر اونس طلای جهانی نیز ۱۲۸۷ دلار است که نسبت به روز گذشته یک تا ۲دلار نوسان داشته است.

برچسب ها: طلا، قیمت جهانی طلا، سکه، قیمت تمام سکه، قیمت هرگرم طلا در بازار، شمش طلا، گران شدن سکه وطلا تعداد بازديد: 993 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز