Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 14 اردیبهشت 1403 - 15:47

15
اسفند
اعطای تندیس ملی مهندسی مالی به گروه صنعتی و پژوهشی زر

اعطای تندیس ملی مهندسی مالی به گروه صنعتی و پژوهشی زر

گروه صنعتی و پژوهشی زر موفق به دریافت تندیس از هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی شد.

به گزارش روابط عمومی گروه صنعتی و پژوهشی زر، هفتمین کنفرانس ملی مهندسی مالی با مدیریت و سازماندهی انجمن مهندسی مالی ایران و با مشارکت و همکاری دانشگاه ها، سازمان ها، بانک ها و شرکت های فعال در بازار پول و سرمایه برگزار شد.

گفتنی است، گروه صنعتی و پژوهشی زر از برگزاری این مراسم که با موضوع « مهندسی مالی و آینده کسب و کار» در دانشکده مدیریت دانشگاه تهران با حضور دانشجویان و علاقه مندان مهندسی مالی برپا شد، حمایت کرد.

رضا مشهدی زاده، معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی و پژوهشی زر، ضمن حضور در این مراسم، خلاصه ای از اقدامات این گروه صنعتی در حوزه مهندسی مالی را ارائه و با حاضران در این مراسم به گفتگو پرداخت.

مشهدی زاده در ابتدای صحبت های خود به معرفی مرتضی سلطانی بنیانگذار گروه صنعتی و پژوهشی زر و مجموعه شرکت های گروه پرداخت.

این متخصص مالی لزوم اهمیت مهندسی مالی را تشریح کرد و گفت: « مهندس مالی رابطی بین کارشناس حرفه ای مالی و تیم تکنیال در بنگاه اقتصادی محسوب می شود.»

وی ادامه داد: « هدف از مهندسی مالی در یک شرکت، توسعه مهارت ها برای بهبود روش های تجزیه و تحلیل و استراتژی های تصمیم گیری در یک سازمان است.»

مشهدی زاده درباره ارتقای سیستم های مالی گروه صنعتی و پژوهشی زر، توضیح داد: «این گروه صنعتی  همواره با گسترده تر شدن حوزه فعالیت نسبت به ارتقای سیستم های نرم افزاری خود تلاش نموده است.»

وی تاکید کرد: « هدف اصلی از ارتقای سیستم های مالی این است که نیاز آن احساس شد. چون هیچ شرکتی بدون داشتن اطلاعاتِ سود، زیان، منابع، مصارف روزانه نمی تواند قدم از قدم بردارد. »

در پایان تندیس ویژه این همایش به پاس تلاش های مجدانه صورت گرفته در زمینه مهندسی مالی، به تیم معاونت مالی و اقتصادی گروه صنعتی و پژوهشی زر اهدا شد.

برچسب ها: زر، گروه صنعتی زر، مهندسی مالی، کنفرانس ملی مهندسی مالی، تندیس تعداد بازديد: 394 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مطلب چیست؟

فیلم روز
تصویر روز