Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 01:13

13
اسفند
چقدر خودتان را زیبا می دانید؟

چقدر خودتان را زیبا می دانید؟

می‌گویند "زیبایی در نگاه نظاره گر است." در حقیقت کسی که نظاره‌گر است، می‌بیند و درک می‌ کند و اوست که تصمیم می‌گیرد چه چیزی از نظرش زیبا است و چه چیزی زیبا نیست.

تحریریه گروه ترجمه زندگی آنلاین

 

آیا شما خودتان را زیبا می بینید؟ چه کسی نوع نگاه و احساس تان به خودتان را تعیین می کند؟

وقتی شما در آینه می نگرید چه می بینید؟

یک فرد چاق، لاغر، موهای زشت، چشمان پف کرده، پوست چرب یا خشک، مدروز یا شلخته؟ تمام این شکل ها و نقص ها در واقع بخشی از چیزی هستند که شما را تشکیل می دهند. آیا می توانید خود را زیبا ببینید؟

اکنون به زندگی تان چگونه فکر می کنید؟ وقتی تصمیم می گیرید به لحظه های ارزشمند زندگی تان فکر کنید، چه چیزی به یاد می آورید؟

موفقیت ها و پیروزی ها، زیان و شکست، عدم پذیرش دیگران یا عکس آن؟ تمام این موضوعات در حقیقت انعکاس یافته در آینه ذهن تان هستند و مقدار قدرت واقعی درون تان را نشان می دهند. اگر بتوانید خوبی ها را به یاد آورید قدرتمند هستید.

با این اوصاف می توانید زیبایی وجود خود را ببینید؟

وقتی لحظه های با ارزش روزتان را سپری می کنید چه احساسی نسبت به آنها دارید؟ آیا آنها زیبا هستند؟

عصبانی، غمگین، شاد، سرحال، خسته، هیجان زده، افسرده، هراسان و با شهامت؟

این احساسات نسبت به روزهایتان فقط و فقط از وجود خودتان ناشی می شود و این شما هستید که تصمیم می گیرید روزهای زندگی تان را چگونه ببینید؟ 

وقتی به صدای روح و روان تان گوش می کنید چه می شنوید؟

نفس های بریده بریده در سکوتی وهم آلود یا شور و شوق زندگی. صدای آه و ناله از اعماق وجودتان بلند است یا خنده و صدای شادی همه جا را فراگرفته است؟

آیا می توانید وسعت زندگی را در وجود خود حس کنید یا خموش و پژمرده گوشه ای نشسته اید؟ آیا می توانید زیبایی وجودتان را بشنوید؟

اگر می خواهید زندگی کنید باید با خودتان خوب رفتار کنید و بپذیرید که چقدر زیبا هستید و هربار که به آینه نگاه کردید به خود و وجودتان افتخار کنید. درست است شما زیبا هستید و زندگی زیبایی دارید.

 

برچسب ها: روانشناسی، سلامت روان، زیبا دیدن، زیبایی وجود، دیدن زیبایی ها، صدای روح، زیبا بودن، توجه به احساسات تعداد بازديد: 1209 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز