Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 - 22:05

26
فروردین
آرزوها منتظرند (2)

آرزوها منتظرند (2)

اگر شما بزرگ‌ترین قدرتی راكه می‌توانید در اختیار بگیرید نادیده بگیرید.

 

پادشاه همه فرماندهان زبده خود را جمع كرد و از آنها خواست كه با هم‌فكری، راهی برای از بین بردن اژدها پیدا و پیشنهاد كنند. تا اینكه ‌یكی از فرماندهان كه تا آن لحظه ساكت نشسته بود، پیشنهاد جدیدی داد، او رو به پادشاه گفت: ای پادشاه بزرگ تا جایی كه به خاطر دارم شما شیفته‌ قدرت‌ هستید و همیشه از آراستن سپاه قصد این داشتید كه به قدرت بیشتری دست پیدا كنید، اینك منبع قدرتی بزرگ، در سرزمین‌تان پیدا شده قدرتی بزرگ‌تر از همه‌ آن قدرتی كه تاكنون در اختیار داشته‌اید.

اگر شما بزرگ‌ترین قدرتی راكه می‌توانید در اختیار بگیرید نادیده بگیرید، هرگز هیچ قدرتی نمی‌تواند جای آن را بگیرد، ‌به نظر من شما نباید اژدها را از بین ببرید، شما باید اژدها را مهار و رام كنید و در جنگ‌ها، در نبردهای كوچك و بزرگ، در كشورگشایی‌ها و نابودسازی دشمنان از آن استفاده كنید. این درست نیست كه شما از بزرگ‌ترین قدرتی كه در اختیار دارید كمترین استفاده را داشته باشید! پادشاه می‌دانست مهار كردن اژدها، كار ساده‌‌ای نیست، امّا از طرفی می‌دانست كه خداوند قدرت مهار و تسخیر همه‌ موجودات را به انسان داده است.

او با درایت و زحمت بسیار، دانش پیشینیان خود را در باب مهار اژدها فرا گرفت و آن را به همه سپاهیان خود آموخت و دیری نگذشت كه با استفاده از قدرت اژدها بزرگ‌ترین فرمانروای زمان خود شد.

این قدرت، قدرت «كلام» شماست. در اینجا یكبار دیگر می‌خواهم فرمول اولیه كلام را برایتان توضیح دهم. این فرمول ساده است و سه گام اصلی دارد:

اول: آرزوی خود را مشخص كنید. هر چه باشد اشكالی ندارد. مادی یا عاطفی یا معنوی یا هر چه كه شما می‌خواهید. فقط مطمئن باشید كه آرزویتان، واقعاً آرزوی خودتان است! تعجب نكنید بسیاری از آرزوهای ما مال خودمان نیستند. یا تحمیلی اند یا تقلیدی یا تحت شرایط خاصی اشتباها گمان می‌كنیم آرزوی ما هستند. اما آرزوی اصیل و حقیقی، خودجوش و ماندگار است و با تغییر شرایط به راحتی تغییر نمی‌كند. 

دوم: یك قصد محكم داشته باشید. قصد و نیت محكمی كه معنایش این باشد كه با تمام وجود، با تمام قلب و روحتان می‌خواهید به آرزو و خواسته‌تان دست پیدا كنید. از اعماق دل و جان قصد كنید. بدون قصد محكم، هیچ كاری نكنید.

سوم: از كلام خلاق بهره ببرید. نه به شكل عبارات تاكیدی یا تصدیق‌های مثبت كه در همه كتاب‌های موفقیت دیده می‌شود. بلكه با انرژی گرفتن از منبع انرژی جهانی. یعنی انرژی گرفتن از آفریدگار جهانیان و اتكا به قدرت الهی. قدرتی كه هر كاری را ممكن می‌كند. 

یعنی: آنچه را كه می‌خواهید و آرزویش را دارید، در قالب یك جمله یا عبارت مثبت تنظیم كنید. به‌طوری كه گویی همین حالا چیزی را كه طالب آنید، دارید و سپس كلمه آسمانی را به جمله‌تان اضافه كنید. حواستان باشد بدون كلمه آسمانی، به آرزویتان نمی‌رسید چون آرزویتان نمی‌تواند انرژی لازم را كسب كند و محقق شود. كلمه آسمانی چیزی نیست جز نام خداوند بزرگ. نام بزرگ خداوند.

مثلا اگر می‌خواهید در آزمون دانشگاه موفق شوید بگویید: من به قدرت الهی در دانشگاه قبول شدم.

یا اگر می‌خواهید همسر خوبی داشته باشید بگویید: من به لطف خداوند همسر بسیار خوبی دارم.

اگر ایمانتان قوی باشد یك بار گفتن این عبارات (در زمان حال)، برای رسیدن به نتیجه كافی است. اما اگر هنوز باور ندارید كه به همین سادگی به آرزوهایتان می‌رسید ناچارید در قدم‌های اولیه، روزی چند بار این جملات را تكرار كنید. بهتر است این تكرار صبح‌ها به محض بیدار شدن و شب‌ها قبل از خوابیدن انجام شود. در قدم اول، از آرزوهای كوچك شروع كنید. مثلا برای تاكسی گیر آوردن، برای اینكه یك دوست از شما یاد كند.

برای پیدا كردن جای پارك ماشین، یا دریافت چیز كوچكی كه بدان نیاز دارید و ... اگر در این زمینه‌ها موفق شدید، تجربه موفق خود را برای دفتر نشریه ارسال كنید تا مراحل بعدی برایتان ارسال شود. 

 

 

 

برای خواندن بخش اول- آرزوها منتظرند- اینجا کلیک کنید.

 

برچسب ها: قدرت کلام، هم فکری، فرماندهان، شیفته قدرت، بزرگ ترین قدرت، نابودسازی، همسر خوب تعداد بازديد: 500 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز