Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 16:41

17
بهمن
برای سرماخوردگی و آنفلوانزا چه دارویی تجویز می‌شود؟

برای سرماخوردگی و آنفلوانزا چه دارویی تجویز می‌شود؟

معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیماران قلبی عروقی، بیماران و کودکانی که ضعف سیستم ایمنی دارند و بیماران تنفسی توصیه می‌شود.

تحریریه زندگی آنلاین : معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی لرستان گفت: تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیماران قلبی عروقی، بیماران و کودکانی که ضعف سیستم ایمنی دارند و بیماران تنفسی توصیه می‌شود.دکتر محسن اسدبیگی اظهار کرد: برای درمان سرماخوردگی و آنفلوانزا درمان حمایتی داریم. برای درمان سرماخوردگی و آنفلوانزا تب‌بر، آنتی‌هیستامین و مسکن و استراحت را تجویز می‌کنیم.متأسفانه نکته‌ای که امروز شهروندان لرستانی فراموش کردند موضوع پیشگیری است.مصرف ماسک بشدت پیداکرده، این در حالی است که یکی از راه‌های پیشگیری از آنفلوانزا و بیماری‌های فصلی زدن ماسک است.اسدبیگی بر رعایت پروتکل‌های بهداشتی تأکید و عنوان کرد: تزریق واکسن آنفلوانزا برای افراد در معرض خطر توصیه می‌شود و لازم نیست همه مردم آن را تزریق کنند.تزریق واکسن آنفلوانزا برای بیماران قلبی عروقی، بیماران و کودکانی که ضعف سیستم ایمنی دارند و بیماران تنفسی توصیه می‌شود.تزریق این واکسن برای افراد فوق ضروری و در پیشگیری از ابتلا به بیماری مؤثر خواهد بود.از یک ماه پیش این واکسن در بین داروخانه‌های استان توزیع‌شده و کمبودی در این مورد نداریم.

 بیشتربخوانید:

این خوراکی ها از سرماخوردگی جلوگیری می‌کند

با این دمنوش ها به جنگ سرماخوردگی بروید

بهبود سرماخوردگی و آنفلوانزا به کمک این خوراکی های مفید

درمان‌های خانگی عفونت و درد گوش با چند راهکار ساده

 

 

برچسب ها: سرماخوردگی، دارو، مشکلات تنفسی، آنفولانزا، درمان سرماخوردگی، سینوزیت، سیستم ایمنی بدن، واکسیناسیون، آنتی‌هیستامین تعداد بازديد: 109 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز