Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
چهارشنبه 5 اردیبهشت 1403 - 01:41

19
آذر
کرونا در ایران طی هفته‌ای که گذشت ؛ ۲۴ فوتی طی ۸ روز

کرونا در ایران طی هفته‌ای که گذشت ؛ ۲۴ فوتی طی ۸ روز

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۰۵ نفر رسیده است.

به گزارش ایسنا،  تا امروز ۱۹ آذر ۱۴۰۱ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور  به ۷ میلیون و ۵۶۰ هزار و ۱۰۵ نفر رسیده است.

همچنین تا امروز (۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱)، متاسفانه مجموع جان باختگان ناشی از کووید ۱۹، ۱۴۴ هزار و ۶۵۸ نفر بوده است.

در عین حال بر اساس آمارهای وزارت بهداشت از شنبه هفته گذشته (۱۲ آذر ماه) تا شنبه هفته جاری (۱۹ آذر ماه)،  بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۴۵ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است. همچنین آمار جان‌باختگان نیز طی این مدت ۲۴ نفر بوده است.

طی هشت روز گذشته، میزان فوتی‌های کرونایی به این صورت بوده است؛ شنبه ۱۲ آذر ماه سه فوتی، یکشنبه ۱۳ آذر سه فوتی، دوشنبه ۱۴ آذر پنج فوتی، سه‌شنبه ۱۵ آذر سه فوتی، چهارشنبه ۱۶ آذر یک فوتی، پنجشنبه ۱۷ آذر دو فوتی، جمعه ۱۸ آذر یک فوتی و امروز ۱۹ آذر ماه ۱۴۰۱ نیز شش فوتی کرونایی گزارش شده است و مجموعا ۲۴ فوتی طی هشت روز گذشته گزارش شده است.

خوشبختانه از ابتدای پاندمی در کشور تا کنون،  ۷ میلیون و ۳۳۵ هزار و ۴۶۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. همچنین ۷۰ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۶۳۰ هزار و ۷۳۱ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در زمینه تزریق واکسن نیز، تاکنون ۶۵ میلیون و ۱۴۴ هزار و ۷۸۹ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۵۴ هزار و ۷۷۴ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۸۶ هزار و ۵۲۷ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۸۶ هزار و ۹۰ دُز رسیده است.

در عین حال در حال حاضر هیچ شهرستانی در وضعیت قرمز کرونا نیست، دو شهرستان در وضعیت نارنجی، ۹۵ شهرستان در وضعیت زرد و ۳۵۱ شهرستان نیز در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب ها: آنفولانزا، واکسیناسیون، ویروس کرونا، درمان کرونا، آمار کرونا، مرگ و میر، سویه جدید کرونا تعداد بازديد: 121 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز