Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 29 اسفند 1402 - 13:23

21
آبان
شناسایی ۸۱ بیمار جدید کووید۱۹؛ فوت ۱ تن دیگر در شبانه روز گذشته

شناسایی ۸۱ بیمار جدید کووید۱۹؛ فوت ۱ تن دیگر در شبانه روز گذشته

بر اساس اعلام وزارت بهداشت، در شبانه‌روز گذشته بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۹۳ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، بر اساس اعلام مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۲۱( آبان ۱۴۰۱ ) و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۸۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی و ۳۶ نفر از آنها بستری شدند.

بر این اساس مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷ میلیون و ۵۵۸ هزار و ۸۹۳ نفر رسید.

متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱ بیمار مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست داده است و مجموع جان باختگان این بیماری، به ۱۴۴ هزار و ۶۱۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون ۷ میلیون و ۳۳۳ هزار و ۸۷۹ نفر از بیماران، بهبود یافته یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند. ۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

تا کنون ۵۴ میلیون و ۴۵۷ هزار و ۱۳۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

در حال حاضر صفر شهرستان در وضعیت قرمز، ۷ شهرستان در وضعیت نارنجی، ۱۸۰ شهرستان در وضعیت زرد و ۲۶۱ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

همچنین تا کنون ۶۵ میلیون و ۱۲۹ هزار و ۱۷۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۵۳۶ هزار و ۶۴۸ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۳۵۴ هزار و ۴۱۱ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۲۰ هزار و ۲۲۹ دُز رسید.

برچسب ها: آنفولانزا، ویروس کرونا، داروی کرونا، آمار کرونا، مرگ و میر، سویه اومیکرون تعداد بازديد: 295 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز