Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 18:35

31
فروردین
با سلولیت در خانه خداحافظی کنید

با سلولیت در خانه خداحافظی کنید

سلولیت بیشتر در خانم ها ایجاد می شود که همه دوست دارند زودتر از شر آن خلاص شوند

سلولیت یا همان پدیده پوست پرتقالی یکی از مشکلات پوستی‌ است که بیشتر برای خانم‌ها اتفاق می‌افتد. اختلالات در متابولیسم چربی و کاهش سرعت متابولیسم باعث تشکیل رسوبات سلولیت می‌شود که همیشه با کمک تمرینات ورزشی قابل اصلاح نیستند. سوزاندن کالری با استفاده از ورزش در مناطق سلولیت‌زده بسیار کند است به همین دلیل پیشنهاد ما انجام چند روش دیگر است که با کمک آن‌ها شاید زودتر به جواب برسید.

 

استفاده از ماسک قهوه و زیتون

برای درمان سلولیت دانه‌های قهوه آسیاب‌ شده و روغن زیتون را مخلوط کنید تا یکدست شود و یک لایه ضخیم روی پوست قرار دهید. می‌توانید این مخلوط را با حرکت دورانی مالش دهید. پس از آن، پاها را در یک پلاستیک بپیچید، با یک پتو عایق بندی کنید و به مدت ۲۰-۳۰ دقیقه در این حالت بمانید و سپس آن را بشویید و خشک کنید.

بیشتربخوانید:

سلولیت زیر ذره‌بین تغذیه

 

 

 

 از معجزه خاک رس غافل نشوید

استفاده از خاک رس ظاهر پوست را بهبود می‌بخشد و به تخریب اولیه رسوبات چربی هم کمک می‌کند. اگر می‌خواهید استفاده از خاک رس موثرتر واقع شود عسل، روغن‌ استوقودوس ، گریپ فروت و پرتقال را به خاک رس اضافه کنید. برای رفع سلولیت لایه خاک رس  باید به اندازه کافی ضخیم باشد تا پوست هنگام خشک شدن جمع نشود.

 چای سبز را فراموش نکنید

برای به حداکثر رساندن تاثیر ماساژ و ماسک‌ها در رفع سلولیت باید یک رژیم غذایی سالم هم داشته باشید و مایعات زیادی بنوشید. با کمبود آب در ناحیه سلولیت‌دار رکود لنفاوی ایجاد می‌شود زیرا بدن مایعات را به موقع خارج نمی‌کند. متابولیسم در بافت‌ها کند می‌شود و روند سوزاندن چربی‌ها حتی با  انجام ورزش بیشتر باز هم دشوار است. نوشیدن چای سبز می‌تواند به این روند کمک کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین روش از بین بردن سلولیت های پوستی

 

 

برچسب ها: چای سبز، درمان خانگی، درمان سلولیت، سلولیت، ماسک قهوه، سلولیت پوستی تعداد بازديد: 170 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز