Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
سه شنبه 28 فروردین 1403 - 19:05

22
مهر
افراد بالای ۶۰سال دُز سوم سینوفارم را هم بزنند

افراد بالای ۶۰سال دُز سوم سینوفارم را هم بزنند

«گروه کارشناسی مشاوره راهبردی» (SAGE) درباره ایمن‌سازی در سازمان جهانی بهداشت برای افراد ۶۰ سال به بالا که با واکسن‌های سینوفارم و سینوواک چین واکسینه شده اند، تزریق سومین دوز واکسن را توصیه می‌کنند و می‌گویند ایده آل آن است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما : یک کمیته مشورتی روز دوشنبه توصیه کرد که به افراد مبتلا به نقص ایمنی شدید یا متوسط که با هر یک از هفت واکسن کرونای مورد تایید سازمان بهداشت جهانی واکسینه شده اند،دوز بوستر تزریق شود.


به نقل از نیویورک تایمز، «گروه کارشناسی مشاوره راهبردی» (SAGE)درباره ایمن‌سازی در سازمان جهانی بهداشت اعلام کرد افرادی که سیستم دفاعی آنها تضعیف شده است، در صورت واکسینه شدن با هر یک از واکسن های آسترازنکا، فایزر، مدرنا، جانسون اند جانسون، موسسه سرم هند، سینوفارم و سینوواک، باید دوز سوم را نیز دریافت کنند.

دکتر الخاندرو کراویوتو، رئیس هیات مشورتی سازمان جهانی بهداشت گفت افراد دارای سیستم ایمنی ضعیف "به دوز سوم به عنوان یک فرآیند آماده سازی اضافی نیاز دارند تا کاملاً محافظت شوند."

این گروه کارشناسی همچنین برای افراد 60 سال به بالا که با واکسن های سینوفارم و سینوواک چین واکسینه شده اند، تزریق سومین دوز واکسن را توصیه می کنند و می گویند ایده آل آن است که دوز سوم از همان واکسنی باشد که پیش از این به این افراد تزریق شده است.

برچسب ها: واکسن کرونا، سینوفارم، دز سوم واکسن تعداد بازديد: 230 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز