Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 17:22

30
تیر
مهمترین نشانه بیماری خطرناک پُرفشاری خون

مهمترین نشانه بیماری خطرناک پُرفشاری خون

ایرج خسرونیا، رئیس انجمن متخصصان داخلی در پاسخ به این پرسش که «نشانه پُرفشاری خون چیست؟»،گفت:نخستین علامت پرفشاری خون،خون آمدن از بینی و سرگیجه است و اینها علائم شروع بیماری است.

فارس نوشت: رئیس انجمن متخصصان داخلی گفت: نخستین علامت پُرفشاری خون، خون آمدن از بینی و سرگیجه است و اینها علائم شروع بیماری است.

ایرج خسرونیا، رئیس انجمن متخصصان داخلی در پاسخ به این پرسش که «نشانه پُرفشاری خون چیست؟»،گفت:نخستین علامت پرفشاری خون،خون  آمدن از بینی و سرگیجه است و اینها علائم شروع بیماری است.

وی ادامه داد:البته پرفشاری گاهی هیچ علامتی ندارد و فرد بیهوش شده و زمین می‌خورد و خون ریزی می‌کند؛بنابراین باید هر چند وقت یکبار فشار خون خود را کنترل کنیم و رژیم غذایی و درمان لازم را داشته باشیم. افراد بالای ۳۰ و ۴۰ سال باید هر چند وقت یکبار فشار خون خود را کنترل کنند.

رئیس انجمن متخصصان داخلی متذکر شد: اولین اقدام استراحت کردن و خوابیدن است و اینکه داروهای زیر زبانی فشار خون استفاده کنند تا سریعا جذب شود و مشکلی ایجاد نشود.

بیشتربخوانید:

خوراکی‌های مفید برای پایین آوردن فشار خون بالا

آیا لبنیات برای دیابت و فشار خون بالا مفید است؟

 

برچسب ها: فشارخون، کاهش فشارخون، پرفشاری تعداد بازديد: 217 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز