Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 08:48

29
خرداد
چرا باید کرونای هندی را بیش از انواع دیگر این ویروس جدی گرفت؟

چرا باید کرونای هندی را بیش از انواع دیگر این ویروس جدی گرفت؟

رئیس انجمن پزشکی جهانی اعلام کرد که میزان گسترش ویروس کرونای هندی بالاست. سویه هندی ویروس کرونا، که دلتا نامیده می شود سریعتر از حد معمول باعث بار ویروسی زیاد در گلو ایجاد می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: رئیس انجمن پزشکی جهانی اعلام کرد سویه هندی کرونا، بیش از آن چیزی است که شما فکر می کنید مسری تر است.

 رئیس انجمن پزشکی جهانی اعلام کرد که میزان گسترش ویروس کرونای هندی  بالاست. سویه هندی ویروس کرونا، که دلتا نامیده می شود سریعتر از حد معمول باعث بار ویروسی زیاد در گلو ایجاد می کند.

او تأکید کرد که به دلیل شیوع سریع این ویروس، سرعت بخشیدن به واکسیناسیون و همچنین ادامه استفاده از ماسک در حمل و نقل عمومی، مغازه‌ها و سایر مناطق سرپوشیده ضروری است. در عین حال، مونتگومری معتقد است که این حداقل باید ماسک تنفسی FFP۲ باشد و نه ماسک پزشکی استاندارد را برای این کار بزنید.

این پزشک در مقاله‌ای در نشریه ر ن دی، گزارش می‌دهد که در آلمان، بیش از ۶.۲ درصد از کسانی که مبتلا به ویروس کرونا تشخیص داده شده اند، به سویه دلتا آلوده شده اند. پیش از این در خبرها آمده بود که یک سویه ویروس کرونا در هند تغییر یافته است.

آنا پوپووا آنا پوپووا پزشک ارشد وزرات بهداشت روسیه گفت: سازمان بهداشت جهانی چهار سویه قابل توجه ویروس کرونا (انگلیسی، آفریقای جنوبی، برزیلی و هندی) را شناسایی کرده که سویه هندی بیشترین شیوع را در جهان داشته است. طبق بررسی ها این سویه بسیار قابل گسترش است.

برچسب ها: ویروس کرونا، کرونای هندی تعداد بازديد: 241 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز