Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 22:31

9
اردیبهشت
فوت ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ در کشور؛ شناسایی ۱۹۸۹۹ بیمار دیگر

فوت ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ در کشور؛ شناسایی ۱۹۸۹۹ بیمار دیگر

بنابر آمار منتشره مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد که تا کنون ۷۹۸ هزار و ۴۶۵ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۲۰۴ هزار و ۱۲۶ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به یک میلیون و ۲۵۹۱ دُز رسید.

بر اساس این گزارش، از دیروز تا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۸۹۹ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۳۰۵۳ نفر از آنها بستری شدند.

طبق گزارش یاد شده، مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به دو میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۰۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۸۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۷۱ هزار و ۳۵۱ نفر رسید.

این گزارش می افزاید: خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۹۳۸ هزار و  ۶۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.این در حالیست که پنج هزار و ۳۶۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت ضمن اشاره به اینکه تا کنون ۱۵ میلیون و ۶۹۳ هزار و ۸۷۰ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است اعلام کرد: در حال حاضر ۱۹۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۵۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۷۴ شهر در وضعیت زرد و ۹ شهر در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب ها: ویروس کرونا، واکسن کرونا، کووید19، آمار کرونا، مرگ و میر، کرونای هندی تعداد بازديد: 270 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز