Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 13:29

26
فروردین
۳۲۱ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند؛ شناسایی بیش از ۲۵ هزار بیمار جدید

۳۲۱ بیمار دیگر قربانی کرونا شدند؛ شناسایی بیش از ۲۵ هزار بیمار جدید

بنابر اعلام وزارت بهداشت در شبانه روز گذشته بیش از ۲۵هزار مورد جدید کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و متاسفانه ۳۲۱ تن نیز به دلیل این بیماری جان باختند.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت آخرین موارد ابتلا و فوتی ناشی از کووید ۱۹ در کشور را اعلام کرد.

بنابر اعلام مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، تاکنون ۳۶۵ هزار و ۱۶۰ نفر دز اول واکسن کرونا و ۱۰۲ هزار و ۷۱۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده‌اند و مجموع واکسنهای تزریق شده در کشور به ۴۶۷ هزار و ۸۷۱ دُز رسید.

بر اساس این گزارش از دیروز تا امروز (۲۶ فروردین) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۵ هزار و ۷۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی و ۳۳۷۳ نفر از آن‌ها بستری شدند.

طبق این گزارش، مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور نیز به دو میلیون و ۱۶۸ هزار و ۸۷۲ نفر رسید و متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۳۲۱ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۵ هزار و ۶۸۰ نفر رسید.

خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۷۴۹ هزار و  ۴۱ نفر از بیماران بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند.

از سوی دیگر، ۴۶۰۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید ۱۹ در بخش‌های مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند. تاکنون نیز ۱۴ میلیون و ۵۹ هزار و ۲۶۰ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام وزارت بهداشت همچنین در حال حاضر ۲۹۵ شهرستان قرمز و ۹۹ شهرستان نارنجی هستند و بر اساس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا مسافرت «از» و «به» شهرهای با وضعیت قرمز و نارنجی ممنوع است. همچنین ۴۵ شهرستان در وضعیت زرد و فقط ۹ شهرستان در وضعیت آبی قرار دارند.

برچسب ها: ویروس کرونا، کووید19، مرگ و میر تعداد بازديد: 236 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز