Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 18:33

5
اسفند
فوت یک پرستار باردار دیگر بر اثر کرونا

فوت یک پرستار باردار دیگر بر اثر کرونا

با توجه به از دست دادن دو پرستار مادر در عرض دوهفته به علت کرونا نشان از بی کفایتی ونا کارمدی سیستم مدیریتی وزارت بهداشت است که جان پرستاران برایشان اهمیت ندارد.

با توجه به از دست دادن دو پرستار مادر در عرض دوهفته به علت کرونا نشان از بی کفایتی ونا کارمدی سیستم مدیریتی وزارت بهداشت است که جان پرستاران برایشان اهمیت ندارد، از وزیر بهداشت می خواهیم پاسخگوی از دست رفتن جان این عزیزان که صرفا به دلایل کم توجهی به پرستاران و پرستاری وعدم تامین حداقل استانداردهای لازم باشد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی خانه پرستار: فرانک داودی پرستار مرکز آموزشی و درمانی شهید مدنی کرج در اثر ابتلا به بیماری کرونا و در حین عمل جراحی سزارین درگذشت.

 

محمود وهابی مسئول روابط عمومی بیمارستان شهید مدنی در این باره گفت: « این مدافع سلامت، به علت وخامت حال به یکی از بیمارستان های تهران انتقال داده شد اما تلاش پزشکان برای نجات وی بی نتیجه ماند.»

 

او ادامه داد: “با توجه به وخامت حال این مدافع سلامت پزشکان ترجیح دادند تا نوزاد هفت ماهه وی را از طریق عمل جراحی سزارین از مرگ حتمی نجات دهند.”

 

وهابی گفت : این بانوی مدافع سلامت در بخش جراحی مردان بیمارستان شهید مدنی کرج مشغول فعالیت بود که به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شد.

 

گفتنی است اواخر ماه گذشته نیز مهشید گودرز پرستار باردار بیمارستان لقمان تهران که در بیمارستان امام علی(ع) کرج بستری بود به علت ابتلا به کرونا درگذشت.

 خانه پرستار با عرض تسلیت به خانواده داغدار همکار محترم وجامعه پرستار کشور وبا توجه به از دست دادن دو پرستار مادر در عرض دوهفته به علت کرونا نشان از بی کفایتی ونا کارمدی سیستم مدیریتی وزارت بهداشت است که جان پرستاران برایشان اهمیت ندارد، از وزیر بهداشت می خواهیم پاسخگوی از دست رفتن جان این عزیزان که صرفا به دلایل کم توجهی به پرستاران و پرستاری وعدم تامین حداقل استانداردهای لازم باشد.

 

برچسب ها: مادران باردار، پرستار، کرونا، ویروس کرونا، مدافعان سلامت، مهشید گودرز تعداد بازديد: 238 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز