Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 23:30

24
بهمن
۵۸ فوتی جدید کرونا در کشور؛آمار بیماران شناسایی شده از ۱.۵ میلیون نفر گذشت

۵۸ فوتی جدید کرونا در کشور؛آمار بیماران شناسایی شده از ۱.۵ میلیون نفر گذشت

سخنگوی وزارت بهداشت از فوت ۵۸ بیمار کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و گفت: مجموع بیماران شناسایی شده از مرز یک و نیم میلیون نفر گذشت.

به گزارش ایسنا ، دکتر سیما سادات لاری در این باره اظهار کرد: از دیروز تا امروز (۲۴ بهمن ۱۳۹۹) بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۷۲۹۸ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شده است که ۵۵۷ نفر از آنها بستری شدند.

وی ادامه داد: مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به یک میلیون و ۵۰۳ هزار و ۷۵۳ نفر رسید همچنین متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۵۸ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۵۸ هزار و ۸۰۹ نفر رسید.

سخنگوی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه خوشبختانه تا کنون یک میلیون و ۲۸۵ هزار و ۱۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: از سویی دیگر ۳۷۲۹ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در در بخش‌ مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌ها تحت مراقبت قرار دارند.

به گفته لاری تاکنون ۹ میلیون و ۹۳۸ هزار و ۶۲۵ آزمایش تشخیص کووید ۱۹ در کشور انجام شده است.

برچسب ها: ویروس کرونا، کرونا در ایران، کووید19، آمار جان باختگان کرونا، سیما سادات لاری تعداد بازديد: 221 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز