Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 15:20

14
دی
چاقی، پرفشاری خون ، خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

چاقی، پرفشاری خون ، خطر ابتلا به کرونا را افزایش می‌دهد

معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: اصلاح سبک زندگی می تواند مانع بسیاری از بیماری‌های غیر واگیر و مرگ و میرهای زودرس شود و حتی ابتلا به بیماری‌های عفونی را کاهش دهد

ایسنا نوشت: معاون پرستاری وزارت بهداشت گفت: اصلاح سبک زندگی می تواند مانع بسیاری از بیماری‌های غیر واگیر و مرگ و میرهای زودرس شود و حتی ابتلا به بیماری‌های عفونی را کاهش دهد و برای اصلاح آن در جامعه، می توان از پرستاران در حوزه آموزش به مردم بهره گرفت.

دکتر مریم حضرتی در جمع هیات رئیسه دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به طرح شهید سلیمانی گفت: اجرای طرح اندیشگاه در این دانشگاه، کار بسیار ارزشمندی است که با حضور و بهره گیری از اندیشمندان صاحب نظر در این جلسات، می تواند طرح شهید سلیمانی را پایدار کند.

معاون پرستاری وزارت بهداشت با اشاره به رتبه استان یزد در بیماری دیابت، مصرف فست فود و کم تحرکی افزود: اصلاح سبک زندگی می تواند مانع بسیاری از بیماری‌های غیر واگیر و مرگ و میرهای زودرس شده و حتی ابتلا به بیماری‌های عفونی را کاهش دهد و برای اصلاح آن در جامعه، می توان از  پرستاران در حوزه آموزش به مردم بهره گرفت.

 

بیشتربخوانید:

کرونا در بدن افراد چاق پنهان می‌شود تا در زمان مناسب ضربه بزند

 

 

حضرتی با اشاره به جمعیت قابل توجه اتباع افغان در یزد و همچنین اهمیت پیشگیری و آموزش بر درمان، تاکید کرد: باید برنامه های آموزشی و پیشگیری و اجرای پروتکل های بهداشتی در همه گروه های مردم فارغ از ملیت، نژاد و قوم اجرایی شود.

معاون پرستاری وزارت بهداشت به اهمیت قرنطینه و اسکان بیماران مبتلا به کرونا اشاره کرد و بر لزوم قرنطینه برای بیمارانی که شرایط مطلوب برای گذراندن دوره نقاهت در منزل را نداشته و نیز اطلاع رسانی این مهم به عموم مردم تاکید کرد.

حضرتی یاداور شد: بهره گیری از دانشجویان سال آخر پرستاری در طرح شهید سلیمانی می تواند بسیار کمک کننده باشد.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، وی در پایان گفت: در بحرانی ترین زمان پاندمی کووید۱۹ و تحریم های ظالمانه علیه ایران، صنعتگران کرونا و خیرین یکی از مجموعه هایی بودند که نسبت به تهیه اقلام حفاظت فردی برای کارکنان نظام سلامت کمک بسیار موثری به آنها کردند و ضرورت دارد جهت ترویج فرهنگ خیرخواهی تقدیری شایسته از آنها به عمل آید گرچه اجر و پاداش آنها نزد خداوند سبحان محفوظ است.

بیشتربخوانید:

کرونا و چاقی چه ربطی به هم دارند؟

چند خوراکی برای کاهش وزن همراه با تقویت سیستم ایمنی

تغذیه صحیح جهت جلوگیری از چاقی و افسردگی در خانه‌نشینی کرونا

بایدها و نبایدهای کرونایی برای افراد چاق

 

 

برچسب ها: چاقی، فشار خون بالا تعداد بازديد: 181 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز