Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 15:04

25
آذر
فلج شدن ۴ داوطلب پس از تزریق واکسن فایزر

فلج شدن ۴ داوطلب پس از تزریق واکسن فایزر

سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرد چهار نفر از افراد شرکت‌کننده در آزمایش واکسن کرونای شرکت فایزر، پس از دریافت این واکسن، دچار فلج موقت از ناحیه صورت شده‌اند.

تسنیم به نقل از خبرگزاری روسی اسپوتیک، نوشت: سازمان غذا و داروی آمریکا (FDA) اعلام کرد چهار نفر از افراد شرکت‌کننده در آزمایش واکسن کرونای شرکت فایزر، پس از دریافت این واکسن، دچار فلج موقت از ناحیه صورت شده‌اند.

سازمان غذا و داروی آمریکا از فلج شدن چهار نفر از افراد داوطلب شرکت‌کننده در آزمایش واکسن کرونای شرکت فایزر خبر داد.

سازمان غذا و داروی آمریکا با اعلام این خبر هشدار داد که موضوع عوارض جانبی واکسن کرونای فایزر باید قبل از عمومی شدن این واکسن حل شود.

اسناد رسمی حاکی از این است که در فاز سوم آزمایش واکسن کرونای شرکت فایزر، چهار نفر از داوطلبان دچار فلج موقت صورت (موسوم به فلج بلز) شده‌اند؛ در حالی که در دیگر گروه‌های دریافت‌کننده واکسن کرونای فایزر عوارض جانبی مشابهی دیده نشده است.

پیش از این مقامات بخش بهداشت و درمان انگلیس نیز هشدار داده بودند که دریافت واکسن کرونا می‌تواند منجر به عوارضی در افرادی مبتلا به انواع آلرژی‌ها شود.

برچسب ها: واکسن، ویروس کرونا، درمان کرونا، واکسن کرونا، واکسن فایزر، فلج صورت تعداد بازديد: 245 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز