Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 22:46

13
مهر
تامین ۲میلیون و ۱۵۰هزار دوز واکسن آنفلوآنزا

تامین ۲میلیون و ۱۵۰هزار دوز واکسن آنفلوآنزا

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از اقدامات انجام شده جهت تأمین دو میلیون و ۱۵۰ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای سال جاری خبر داد و گفت: این واکسن‌ها از برند‌های مرغوب اروپایی تأمین خواهد شد

تحریریه زندگی آنلاین : مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر از اقدامات انجام شده جهت تأمین دو میلیون و ۱۵۰ هزار دوز واکسن آنفلوآنزا برای سال جاری خبر داد و گفت: این واکسن‌ها از برند‌های مرغوب اروپایی تأمین خواهد شد و حداکثر تا ۲۰ روز آینده در تهران خواهد بود.

به گزارش زندگی آنلاین  به نقل از ایسنا  درباره اقدامات جمعیت هلال احمر برای تأمین واکسن آنفلوآنزا در سال جاری با توجه به احتمال همزمانی کووید-۱۹ با آنفلوآنزا، گفت: مدیریت بحث واردات واکسن با سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است؛ به طوری که سازمان غذا و دارو اعلام مناقصه کرد و سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر نیز در این مناقصه شرکت کرد.

رییس سازمان تدارکات پزشکی افزود: جمعیت هلال احمر در این مناقصه متعهد به تأمین دو میلیون واحد دوز واکسن آنفلوآنزا برای سال جاری شده و موظف به واردات آن هستیم.

وی در این باره افزود: همچنین از یک منبع دیگری هم ۱۵۰ هزار دوز وارد می‌کنیم و به این ترتیب سهم ما در واردات واکسن آنفلوآنزا برای سال جاری دو میلیون و ۱۵۰ هزار دوز خواهد بود که

از واکسن‌های مرغوب برند اروپایی آن را تأمین خواهیم کرد.

مدیرعامل سازمان تدارکات پزشکی هلال احمر، تاکید کرد: این واکسن‌ها حداکثر تا ۲۰ روز دیگر در تهران است. طبق مقررات، پس از ورود این واکسن‌ها به کشور، سازمان غذا و دارو مدیریت توزیع آن را بر عهده می‌گیرد و امر توزیع به شرکت‌های پخش و از جمله شرکت پخش سازمان تدارکات پزشکی جمعیت هلال احمر سپرده می‌شود. در جمعیت هلال احمر نیز متناسب با سهمیه‌ای که دریافت می‌کند، این واکسن‌ها در داروخانه‌های هلال احمر در سراسر کشور توزیع خواهد شد.

وی در پاسخ به سؤال ایسنا درباره قیمت احتمالی واکسن آنفلوانزا در سال جاری گفت، خوشبختانه این واکسن‌ها ارز دولتی دریافت می‌کنند و با قیمت‌های مناسبی در سطح کشور عرضه خواهند شد.

بیشتربخوانید:

درباره واکسن آنفولانزا چه میدانید!

بهترین زمان برای زدن واکسن آنفلوآنزا چه زمانی است؟

واکسن آنفولانزا برای چه کسانی ضروری است؟

چه کسانی نباید واکسن آنفلوآنزا بزنند؟

 

برچسب ها: سرماخوردگی، آنفولانزا، واکسن آنفولانزا، ویروس کرونا تعداد بازديد: 258 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز