Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 04:49

30
خرداد
شناسایی ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا

شناسایی ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کرونا

سخنگوی وزارت بهداشت از شناسایی ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور خبر داد و گفت: متاسفانه مجموع جانباختگان این بیماری در کشور به ۹۳۹۲ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر سیما سادات لاری گفت: از دیروز تا امروز ۳۰ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۶۱۵ بیمار جدید مبتلا به کووید-۱۹ در کشور شناسایی شد که ۹۸۶ مورد بستری شدند.

لاری ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۰ بیمار کووید-۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۹۳۹۲ نفر رسید.

وی با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون ۱۵۹ هزار و ۱۹۲ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند،  گفت: در عین حال ۲۸۳۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید-۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. همچنین تا کنون یک میلیون و ۳۷۰ هزار و ۷۱۸ آزمایش تشخیص کووید-۱۹ در کشور انجام شده است.

لاری تاکید کرد: استان‌های خوزستان، هرمزگان، کردستان، بوشهر، آذربایجان غربی و ایرانشهر در سیستان و بلوچستان در وضعیت قرمز قرار دارند.

برچسب ها: ویروس کرونا، آمار، کرونا در ایران، کووید19، آمار جان باختگان کرونا، سیما سادات لاری تعداد بازديد: 304 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز