Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 19:08

14
خرداد
آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید

آخرین آمار کرونا در ایران؛ تعداد مبتلایان به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ و بر اساس معیار‌های قطعی تشخیصی، سه هزار و ۱۳۴ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

جهانپور ادامه داد: از بین مبتلایان جدید، ۴۹۳ مورد بستری و دو هزار و ۶۴۱ مورد از افراد معادل ۸۴ درصد از موارد جدید، در تماس با مبتلایان بودند که شناسایی شدند.

سخنگوی وزارت بهداشت تصریح کرد: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۶۰ هزار و ۶۹۶ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۷۰ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

عبور تعداد جان باختگان از مرز ۸ هزار نفر

جهانپور افزود: مجموع جان باختگان این بیماری به ۸ هزار و ۱۲ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۱۲۵ هزار و ۲۰۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان‌ها ترخیص شده اند.

او گفت:  ۲۵۵۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۹۹۷ هزار و ۹ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وضعیت خوزستان همچنان قرمز است

سخنگوی وزارت بهداشت با بیان اینکه وضعیت خوزستان همچنان قرمز است، تاکید کرد: استان‌های هرمزگان، آذربایجان‌های شرقی و غربی، کردستان، کرمانشاه، بوشهر، سیستان و بلوچستان، قزوین و خراسان رضوی در وضعیت هشدار قرار دارند.

او در پایان گفت: رعایت فاصله گذاری فیزیکی و هوشمند با جدیت بیشتر و استفاده از ماسک، ضرورت اجتناب ناپذیر این روز‌ها و روز‌های آینده است.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: ویروس کرونا، کرونا در ایران، کیانوش جهانپور، مبتلایان به کرونا، استان های قرمز، آمار رسمی جان باختگان کرونا تعداد بازديد: 281 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز