Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 19:27

18
اردیبهشت
تعداد مبتلایان به ۱۰۳۱۳۵ نفر افزایش یافت

تعداد مبتلایان به ۱۰۳۱۳۵ نفر افزایش یافت

تعداد مبتلایان به ویروس کرونا در کشور به گفته سخنگوی وزارت بهداشت افزایش یافت.

 کیانوش جهانپور، سخنگوی وزارت بهداشت درباره آخرین وضعیت ویروس کرونا در ایران، اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۴۸۵ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد.

او افزود: مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۱۰۳۱۳۵ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند.

جهانپور تصریح کرد: مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۴۸۶ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۸۲۷۴۴ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: ۲۷۲۸ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون ۵۴۴ هزار و ۷۰۲ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

استان خوزستان در طغیان بیماری قرار دارد

او تاکید کرد: در استانهای لرستان، زنجان و کرمانشاه تعداد موارد سرپایی بیش از ده برابر موارد مراجعه به بیمارستانها بوده است.

جهانپور تصریح کرد: با تلاش همکاران در نظام آزمایشگاهی کشور تاکنون ۵۴۴۷۰۲  تست PCR قطعی داشته ایم.

سخنگوی وزارت بهداشت بیان کرد: با افزایش تعداد تست ها، افزایش تعداد مبتلایان را شاهد هستیم. به جز استان خوزستان که وضعیت شکننده ای دارد و به نوعی در طغیان بیماری قرار دارد؛ در باقی استانها وضعیت نسبتا با ثباتی را شاهد هستیم.

منبع : باشگاه خبرنگاران

برچسب ها: کرونا ویروس، کیانوش جهانپور، مبتلایان به کرونا، کووید19، جان باختگان کرونا، آمار رسمی تعداد بازديد: 322 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز