Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 16:13

11
فروردین
آمار مبتلایان به کرونا در کشور به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید

آمار مبتلایان به کرونا در کشور به بیش از ۴۰ هزار نفر رسید

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

ایرنا نوشت: رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۴۱۴۹۵ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده اند، ۲۷۵۷ نفر به علت ابتلا به این ویروس فوت کرده و ۱۳۹۱۱ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

کیانوش جهانپور درباره آخرین وضعیت ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از این بیماری بیان کرد: از ظهر دیروز تا امروز ۱۰ فروردین۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۳۱۸۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شدند و مجموع بیماران شناسایی شده بر اثر این بیماری به ۴۱۴۹۵ مورد رسید.

وی ادامه داد: خوشحالیم که تاکنون ۱۳۹۱۱ نفر از بیماران بهبود یافته و ترخیص شده اند و این روند ادامه دارد.

جهانپور گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۱۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در کشور جان خود را از دست دادند و مجموع قربانیان این بیماری در کشور به ۲۷۵۷ نفر رسید.

وی اظهار کرد: ۳۵۱۱ نفر از بیماران در وضعیت شدید این بیماری قرار دارند. تا ظهر امروز بیش از ۶۳ میلیون نفر در غربالگری کرونا مشارکت داشته اند.

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت بیان کرد: مردم حتما برای خوداظهاری و آگاهی از وضعیت سلامتی خود به سامانه salamat.gov.ir مراجعه کنند.

برچسب ها: کرونا ویروس، آمار، کیانوش جهانپور، مبتلایان به کرونا، کووید19، جان باختگان کرونا تعداد بازديد: 378 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز