Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 11:48

5
فروردین
شناسایی ۱۷۶۲ مورد جدید کرونا در کشور

شناسایی ۱۷۶۲ مورد جدید کرونا در کشور

بر اساس یافته‌های آزمایشگاهی از ظهر دیروز تا امروز، ۱۷۶۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و تعداد مبتلایان به این بیماری در کشور به ۲۴۸۱۱ نفر رسید.

به گزارش ایسنا، دکتر جهانپور گفت: خوشبختانه تا کنون ۸۹۳۱ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ بهبود یافته و ترخیص شده‌اند و این روند روز به روز در حال افزایش است.

وی همچنین گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۱۲۲ نفر جان خود را از دست دادند و مجموع درگذشتگان این بیماری در کشور به ۱۹۳۴ نفر رسید.

جهانپور گفت: تا صبح امروز بیش از ۴۱ میلیون نفر در غربالگری کرونا و طرح بسیج ملی مقابله با کرونا مشارکت کرده‌اند.

نحوه فعالیت ادارات در روزهای آتی

به گزارش ایسنا، سخنگوی وزارت بهداشت درباره روند فعالیت ادارات و ادامه کار در روزهای پیش رو نیز اظهار کرد: طبق مصوبه ستاد ملی مدیریت کرونا مقرر شد که با نظر دستگاه‌های اجرایی و وزیر مربوطه و حسب مورد حداکثر تا یک سوم جمعیت کارکنان، فقط برای امور ضروری مردم به صورت شیفت بندی و کشیک در ادارات حضور یابند.

جهانپور تاکید کرد که از هموطنان‌مان می‌خواهیم صرفا جهت امور ضروری اداری مراجعه کنند و به هیچ وجه برای کارهایی که در آینده قابل انجام است، به ادارات و ارگان‌های مختلف مراجعه نکنند.

جهانپور همچنین از هموطنانی که تا کنون در سامانه https://salamat.gov.ir ثبت نام نکرده‌اند و خوداظهاری نداشته‌اند مخصوصا آنها که چند علامت دارند، خواست که حتما اقدام کرده و به این سامانه متصل شده و ثبت نام کنند. حتما همکاران ما با آنها تماس خواهند گرفت و موارد لازم را انجام و پیگیری می‌کنند و افراد را مورد پایش مستمر قرار می‌دهند.

وی درباره طرح فاصله‌گذاری اجتماعی نیز گفت: این طرح در وزارت بهداشت تهیه و به ستاد ملی مدیریت کرونا ارجاع شد و نهایتا مصوبه بر این است که با تشکیل کمیته امنیتی اجتماعی ستاد ملی کرونا به ریاست وزیر کشور حسب مورد با توجه به الگوهای بومی و ساختارهای فرهنگی و اجتماعی و با در نظر گرفتن امکانات موجود، اقدامات لازم برای فاصله گذاری اجتماعی در شهرها و ورودی شهرها و دیگر موارد انجام شود. بر حسب مورد تصمیم گیری در موارد دیگر در این کمیته انجام می‌شود.

برچسب ها: کرونا ویروس، کرونا، آمار، کیانوش جهانپور، مبتلایان به کرونا، آمار جان باختگان تعداد بازديد: 490 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز