Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 1 اردیبهشت 1403 - 07:38

16
بهمن
راهکار جدید داشتن مژه هایی پرپشت و زیبا

راهکار جدید داشتن مژه هایی پرپشت و زیبا

در فرمولاسیون محلول تقویت مژه سریتا، بیماتوپراست در کنار عصاره شبدر قرمز، ویتامین B3 و انواع اسیدهای آمینه قرار گرفت تا در افزایش تراکم و زیبایی مژه‌ها اثرگزار باشد.

پرپشتی و بلند بودن مژه ها از عوامل بسیار مهم در زیبایی چهره هر فرد است.

مژه به دلایل مختلفی ممکن است دچار ریزش و کم پشتی شود.

عواملی مثل استرس، فشار، رادیکال‌های آزاد موجود در محیط، بیماری های خاص و یا توارث.

روش‌های نادرست جهت ایجاد زیبایی مژه

وسایل آرایشی: بسیاری از افراد از وسایل آرایشی مثل ریمل و یا فرمژه به منظور ایجاد زیبایی موقت مژه استفاده می کنند که ممکن است ایجاد حساسیت و شکنندگی تار مژه را به همراه داشته باشد.

مژه مصنوعی: در این روش تارهای مژه مصنوعی با استفاده از چسب بین مژه های خود فرد قرار می گیرد که طبیعتا دارای اثرات جانبی بسیاری مثل التهاب و تضعیف ریشه مژه ها است.

لمینیت: در این روش از مواد شیمیایی برای حفظ حالت مژه استفاده می شود که این مواد می تواند برای ریشه مژه مشکل زا باشد.

تعریف زیبایی: در علم جدید زیبایی به معنی به رخ کشیدن هر آنچه که هستیم است.

از این رو در طب‌سنتی از مواد و روغن‌های مختلف مانند روغن دانه هسته انگور، روغن زیتون و روغن کرچک به منظور تحریک به افزایش رشد مژه ها و داشتن مژه هایی طبیعی و زیبا استفاده شده است.

جهت‌گیری صنعت آرایشی بهداشتی به روز دنیا به سمت استفاده هر چه بیشتر از مواد موثره گیاهی در کنار ترکیبات شیمیایی می باشد تا از قدرت ترکیبات گیاهی در تحریک به رشد مو استفاده شود.

یکی از ترکیبات بسیار خاص که به طور تخصصی در احیا ریشه مو و افزایش رشد مو اثر گزار می باشد ماده موثره بیماتوپراست است که برای اولین بار در ایران توسط برند سریتا معرفی شد.

در فرمولاسیون محلول تقویت مژه سریتا، بیماتوپراست در کنار عصاره شبدر قرمز، ویتامین B3 و انواع اسیدهای آمینه قرار گرفت تا با افزایش زمان رشد موهای مژه، تنظیم رنگدانه سازی و تقویت ریشه مو در افزایش تراکم و زیبایی مژه‌ها اثرگزار باشد.

این محصول به صورت کاملا تخصصی بر روی رشد مژه تاثیر گزار است و در مدت زمان 4 هفته می تواند باعث رشد موهای ریخته مژه و پرپشت شدن آن شود.

 

برچسب ها: زیبایی، زیبایی مژه، تقویت مژه، مژه مصنوعی، سریتا، پرپشت شدن مژه، لمینیت، محلول تقویت مژه سریتا، بیماتوپراست، رشد مژه تعداد بازديد: 487 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز