Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 12:15

13
آذر
پرپشت کردن ابروها با چند روش خانگی فوق العاده

پرپشت کردن ابروها با چند روش خانگی فوق العاده

اگر می خواهید ابروهای خود را پر پشت کنید می توانید از روش های خانگی زیر بهره گیرید که واقعا موثر هستند و بهترین تاثیرات را دارند.

این روزها ابروی پر پشت باب شده است، قدیم ابروهای نازک و بلند باب بودند اما چند سالی شده که ابروهای حجیم و پر پشت باب روز است و از نظر خود من که ابروهام کم پشت هست، ابروی پر پشت جزو ملاک های زیبایی محسوب میشود. متخصصین زیبایی ما را با راه‌حل‌های طبیعی و ساده‌ای آشنا ميکنند که تهیه آ‌ن‌ها حتی در آشپزخانه منزل‌تان هم به راحتی امکان‌پذیر است.

تخم شنبلیله

مقداری تخم شنبلیله را له کنیــد تا خمیر شوند و شب‌ها درست قبل از اینکه بخوابیــد و یا صبح زود قبل از اینکه به حمام برویــد این خمیر را روی ابروهای‌تان بمالیــد. ميتوانیــد برای اینکه خمیرتان نرم‌تر شود و انسجام بهتری پیــدا کند کمی روغن بادام هم به آن اضافه کنیــد. روغن بادام موجب رطوبت بیشتر پوست‌تان هم خواهد شد.

شیر

شیر و سایر فرآورده‌های حاصل از آن مملو از پروتئین و انواع ویتامین‌ها هستند. یک گوش‌پاک‌کن را درون ظرفی حاوی مقداری شیر فرو کنیــد و شب‌ها روی ابروهای‌تان بمالیــد. خواص ذاتی و طبیعی شیر موجب تغذیه مناسب موها و ریشه‌های آن خواهد شد و صد البته که سریع‌تر هم رشد خواهند کرد.

روغن کرچک

روغن کرچک حاوی ترکیبات شیمیایی بسیار خاصی است که در سایر دانه‌ها و یا روغن‌ها کمتر دیــده ميشود. این روغن را به آرامی به مدت ۲ تا ۳ دقیقه روی هر یک ابروهای‌تان ماساژ دهیــد و بگذاریــد برای مدتی روی آن باقی بماند. بعد از ۳۰ دقیقه با آب ولرم و یک محلول پاک‌کننده مناسب صورت بشوییــد. این کار را تنها یکبار در روز تکرار کنیــد و در روزهای متوالی با مشاهده کوچکترین سوزش و یا احساس ناراحتی بلافاصله درمان را متوقف کنیــد.

نارگیل و لیمو

یکی آبدار و دیگری حالت سفت و خمیری دارد اما ترکیب روغن نارگیل و پوست لیمو مطمئنا ميتواند به رویش مجدد ابروهای‌تان کمک کند. یک چهارم فنجان روغن نارگیل را درون یک ظرف تمیز بریزیــد و چند تکه پوست لیمو هم اضافه کنیــد. این ترکیب را به مدت دو هفته در محلی تاریک قرار دهیــد. بعد از چهارده روز، هر شب قبل از اینکه بخوابیــد بوسیله یک گوش‌پاک‌کن این ترکیب را به حالت ضربه‌ای روی تمامی سطح ابروهای‌تان بمالیــد.

به خاطر اینکه این ترکیب اغلب فاقد هرگونه عوارض جانبی برای پوست است ميتوانیــد از این درمان برای مدتی طولانی استفاده کنیــد. چنانچه ميخواهیــد روزها از این درمان استفاده ‌کنیــد کافی است درست ۲ ساعت بعد از مصرف این محلول از در معرض مستقیم نور خورشیــد قرار گرفتن خودداری کنیــد.

پیاز

گوگرد موجود در پیاز ميتواند کمک موثری در پرپشت کردن و رشد سریع‌تر و مجدد موهای ابروها باشد. یک پیاز را له کنیــد و آب آن را به کمک یک گوش‌پاک‌کن روی پوست و زیر ابروها بمالیــد. سعی کنیــد به هیچ وجه آن را نشوییــد تا به طور کامل از مزایای استفاده از آن بهره‌مند شویــد.

آلوئه‌ورا

چنانچه شما هم به خاطر کندن نامناسب و بی‌رویه موها، ابروهایی نازک داریــد توصیه ميکنیم حتما از شیره و یا عصاره آلوئه‌ورا استفاده کنیــد. برگ‌های آلوئه‌ورا را بکنیــد و فشار دهیــد تا شیره آن بیرون بیایــد و بعد خیلی آرام آن را روی ابروهای‌تان ماساژ دهیــد تا به خوبی جذب شود. تاثیرات آلوئه‌ورا برای کمک به درمان پوست و رشد بیشتر و دوباره موها شگفت‌انگیز است.

برچسب ها: آلوئه ورا، زندگی آنلاین، ابرو، تخم شنبلیله، مژه، پرپشت شدن ابرو و مژه، روغن های گیاهی برای پرپشتی ابرو، پرپشت شدن ابرو در یک هفته، پرپشت کننده ابرو، پرپشت کننده مژه، پرپشت شدن ابرو با قرص ال دی تعداد بازديد: 657 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز