Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 05:54

18
مهر
مقایسه پروفایلو و هایفوتراپی

مقایسه پروفایلو و هایفوتراپی

توانایی معکوس یا جلوگیری از موهای سفید به علت آن بستگی دارد. اگر علت ژنتیک باشد، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید تا از تغییر رنگ یا جلوگیری دائمی تغییر رنگ جلوگیری کنید. اگر به مشکل سلامتی شک دارید، با پزشک مشورت کنید

دکتر محمد علی نیلفروش‌زاده - فوق تخصص پوست، مو و جراحی زیبایی

 

تحریریه زندگی آنلاین : توانایی معکوس یا جلوگیری از موهای سفید به علت آن بستگی دارد. اگر علت ژنتیک باشد، هیچ کاری نمی‌توانید انجام دهید تا از تغییر رنگ یا جلوگیری دائمی تغییر رنگ جلوگیری کنید. اگر به مشکل سلامتی شک دارید، با پزشک مشورت کنید تا ببینید که آیا بیماری زمینه‌ای باعث سفیدی زودرس مو می‌شود یا خیر. اگر مشکل اساسی را درمان کنید، ممکن است رنگدانه برگردد، اما هیچ تضمینی وجود ندارد. اگر مشکل تیروئید باعث ایجاد موهای سفید شود، ممکن است پس از هورمون درمانی دوباره رنگدانه‌ها بازگردد. دریافت قرص ویتامین B-12 برای رفع مشکل نیز ممکن است سلامت فولیکول‌های مو را بهبود بخشد و رنگ طبیعی شما را برگرداند. اگر موهای سفید در نتیجه استرس یا سیگار کشیدن رخ دهد، هیچ مدرکی برای پشتیبانی از بازگشت رنگدانه بعد از ترک سیگار یا کاهش استرس وجود ندارد.

 بیشتربخوانید:

لیفت صورت با هایفوتراپی

 

پروفایلو در واقع یکی از پر غلظت‌ترین هیالورونیک اسیدهای موجود در بازار است (64mg/2 ml) که نه تنها در آبرسانی پوست بلکه در فرم‌دهی پیری و شلی پوست تأثیر می‌گذارد. این روش درمانی به تنهایی و در ترکیب با سایر روش‌ها در جوان‌سازی پوست تأثیر دارد. این محصول به مدت 28 روز در پوست باقی می‌ماند و 4 نوع کلاژن متفاوت و الستین را با آزادسازی تدریجی هیالورونیک اسید تحریک می‌کند. و این انگیزش منجر به بهبود کیفیت و سفتی پوست خواهد شد.

پروفایلو با آزاد شدن تدریجی از کمپلکس هیالورونیک اسید هیبریدی خود منجر به هیدراسون و آبرسانی پوست به‌ویژه اپیدرم می‌شود. از مزایای دیگر پروفایلو افزایش ایجاد کلاژن تیپ 1 و 3 در فیبروبلاست‌ها و تیپ 4 و 6 کلاژن در کراتینوسیت‌ها است. این اتفاق منجر به بهبود کیفیت و آب در هر دولایه اپیدرم و درم شده و تولید هیالورونیک اسید و الاستین را در ایجاد پوست جوان‌تر تحریک می‌کند.

High-intensity focused ultrasound (HIFU) یکی از رایج‌ترین تکنیک‌های غیر تهاجمی در سفتی پوست صورت و گردن محسوب می‌شود.. هایفو با انتقال امواج اولتراسوند متمرکز به لایه‌های عمقی پوست اثر خود را اعمال می‌کند. مکانیسم سفتی پوست توسط HIFU بر تولید کلاژن به واسطه حرارت در درم و سیستم اپونورز عضلات که به اختصار SMAS نام دارد می‌باشد. اگرچه HIFU برای بسیاری افراد مفید است ولی گاهی عارضه آتروفی چربی در تعداد محدودی افراد گزارش شده است. استفاده از این تکنولوژی را در افراد با صورت لاغر محدود می‌کند.

بیشتربخوانید:

تزریق پروفایلو؛ جدیدترین روش جوان‌سازی پوست

 

در مورد هایفو که کاربرد زیبایی آن از سال 2008 آغاز شد و در سال 2009 توسط FDA در لیفت ابرو بکار رفت باید گفت این وسیله در سال 2014 توسط FDA جهت بهبود خطوط و چروک‌های گردن و بالای قفسه سینه تأیید شد. یکی دیگر از کاربردهای هایفو در درمان تومورهاست. این روش بیشتر در ایجاد لیفت صورت به‌ویژه در افراد جوان‌تر که نمی‌خواهند ریسک جراحی و عوارض آن را داشته باشند مناسب است. هایفو چندین مزیت زیبایی دارد ازجمله:

کاهش چین‌وچروک، سفت کردن پوست شل گردن، لیفت گونه، ابرو و پلک، بهبود زاویه فکی و سفتی پوست و خطوط دکولته می‌گردد.

انرژی متمرکزاولتراسوند با تجمع گرما در لایه زیرین پوست منجر به ساخت کلاژن‌های جدید و بهتر از کلاژن‌های قبلی شده و به‌تدریج منجر به بهبود کیفیت پوست خواهد شد. تغییرات ایجاد شده توسط هایفو برای اثربخشی به 6 ماه زمان احتیاج دارد.

بیشتربخوانید:

مزایا و معایب هایفوتراپی

 

برچسب ها: لیزر، جوانسازی پوست، لیفت صورت، هایفوتراپی تعداد بازديد: 288 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز