Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 9 فروردین 1403 - 16:23

22
مرداد
مزوتراپی غبغب چیست ؟چه فواید و عوارضی دارد؟

مزوتراپی غبغب چیست ؟چه فواید و عوارضی دارد؟

غبغب نتيجه تجمع چربی اضافی و شل شدن و افتادگی پوست گردن در زیر چانه است. چاقی، ژنتیک یا بالا رفتن سن از عامل های ایجاد غبغب به شمار مي‌ايد . غبغب صرف نظر از علت ایجاد آن زيبايي صورت و اعتماد به نفس را تحت الشعاع قرار ميدهد .

شیوه مزوتراپی جهت درمان غبغب 

مزوتراپی، ماده ای ترکیب شده از مواد مختلفی مانند ؛ دوز پائین بعضی داروها، انواع ویتامین ها، املاح معدنی، فاکتورهای رشد و … میباشد که ترکیب مواد مزوتراپی باتوجه به نوع کاربرد مزوتراپی تعيين خواهد شد.

 

مزوتراپی به خاطر جوانسازی پوست، رشد دوباره موها و لاغري موضعی کاربردهای زیاد و موثری دارد.

 

روش مزوتراپی غبغب,مزوتراپی غبغب,شیوه مزوتراپی جهت درمان غبغب

مزوتراپی غبغب

 

در شیوه درمانی مزوتراپی جهت رفع غبغب، پزشک متخصص پوست، به کمک سوزن های بسیار ریز و مخصوص، چند تزریق ساده براي از بین بردن ناحیه های موضعی کوچک چربی انجام ميدهد ، محلول مستقیم در لایه های چربی و تزریق ميشود ، فرآیند متلاشی شدن چربی در اصطلاح لیپولیز نامیده ميشود ، این تزریق براي برداشتن غبغب بدون درد خواهد بود، با این حال در بعضی بیماران، پیش از تزریق از کرم بی حسی موضعی استفاده کنند ؛ داروی تزریقی واکنشی شیمیایی را در بدن ایجاد ميکند که در کنار فیزیولوژی بدن به سخت شدن دیواره سلول های چربی و از بین رفتن ناحیه های موضعی چربی منجر خواهد شد.

 

نتيجه مزوتراپی در رفع غبغب، تقریبا سه هفته بعد از درمان مشخص می گردد، چند جلسه درمان در فواصل چهار تا شش هفته ای جهت دستیابی به نتيجه ی مناسب لازم خواهد بود.

 

در مزوتراپی غبغب چین و چروک و چربی های اطراف این ناحیه بدون جراحی برطرف ميشود که در کاهش چربی و سلولیت مؤثر است.

 

در شیوه مزوتراپی، چربی مایع شده، به وسیله متابولیسم طبيعي بدن، از طريق کبد و کلیه ها دفع خواهد شد.

 

روش مزوتراپی غبغب,مزوتراپی غبغب,شیوه مزوتراپی جهت درمان غبغب

از بین بردن غبغب

 

عارضه های جانبی مزوتراپی غبغب

به گفته متخصصین، مزوتراپی روی غبغب در صورتی که نزد اشخاص تعلیم دیده انجام شود، حداقل خطرات را خواهد داشت. ولی عوارض های جانبی آن که تا به حال گزارش شده اند در زیر آورده شده است:

 

حالت تهوع ،درد ، حساسیت ، تورم ، خارش ، قرمزی ، کبودی ، راش پوستی ، عفونت ، زخم

 

بیشتر بخوانید:

هرآنچه کا درباره تزریق ژل لب باید بدانید!

علت افتادگی پلک بعد از بوتاکس چیست؟

کوچک کردن بینی با تزریق ژل ممکن است؟

برچسب ها: ژنتیک، متابولیسم بدن، جراحی زیبایی، جراحی ترمیمی، جوانسازی پوست، غبغب، زندگی آنلاین، لیپولیز، شل شدن پوست، مزوتراپی، تزریق موضعی تعداد بازديد: 818 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز