Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 30 فروردین 1403 - 11:13

24
تیر
مراقبت از پوست به روش کره ای ها (2)

مراقبت از پوست به روش کره ای ها (2)

از دیگر رموز زیبایی پوست مردم کره می‌توان به استفاده از تقویت کننده ها، ماسک ورقه‌ای، کرم دور چشم، مرطوب کننده ها و ضد آفتاب ها اشاره نمود که در اینجا با آنها آشنا می‌شوید.

روش 6: تقویت کننده ها

تزریق ها، سرم ها و هر تقویت کننده دیگری که فرمولاسیون مناسبی برای درمان پوست های خاص باشد، چیزی است که کره ای ها به آن توجه بسیاری نشان می دهند.

معمولا این درمان ها جلوی مشکلات خاص پوست ها را می گیرند. محصولات با کیفیتی از این تقویت کننده ها در بازار پیدا می شود.

روش 7: ماسک ورقه ای

وقتی سخن از روش های مراقبت از پوست به وسیله کره ای ها به میان می آید، نباید ماسک های ورقه ای شان را فراموش کرد. اگرچه ممکن است موقع استفاده از آن، صورت کمی ترسناک به نظر آید اما به زحمت آن، می ارزد.

این ماسک ها نه تنها حاوی تقویت کننده های آبرسان مانند اسید هیالورونیک اند، بلکه حاوی مواد مغذی فعال هم هستند. این ماسک را معمولا 20 دقیقه روی صورت می گذارند تا تمام مواد مغذی مفید آن جذب پوست شود.

وقتی از این نوع ماسک درست کنید و درون یخچال گذاشته و سپس حداقل سه بار در هفته روی پوست تان بمالید، پوست تان لطافت خوبی پیدا می کند.

مضاف بر اینکه در روزهای گرم تابستان احساس بسیار خوبی به پوست تشنه تان می دهد و آن را آرام می کند.

روش 8: کرم دور چشم

اگرچه مردم سراسر دنیا به کرم های دور چشم اهمیت می دهند اما این کرم برای کره ای ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است تا جایی که حتی کره ای های جوان هم روزانه از کرم دور چشم برای محافظت از پوست شان استفاده می کنند.

بدین ترتیب آنها پوست اطراف چشم را آبرسانی کرده و به خوبی مرطوب نگه می دارند و از ایجاد خطوط نازک روی اطراف چشم و پلک جلوگیری می کنند.

روش 9: مرطوب کننده

کره ای ها عاشق پوست مرطوب و درخشان هستند و به همین دلیل دایما در حال مرطوب نگهداشتن پوست شان هستند. بنابراین از محصولات باکیفیت گرفته تا ماسک های مرطوب کننده خانگی به فراوانی استفاده می کنند.

روش 10: ضدآفتاب

استفاده از ضدآفتاب یکی از معمولی ترین کارهایی است که کره ای ها انجام می دهند.

تشعشعات ماوراء بنفش به شدت روند پیری پوست را سرعت می دهد و کره ای ها با پشتکار ویژه ای از پوست شان در برابر این اشعه محافظت می کنند.

در واقع همین مراقبت از پوست را در خصوص پوست باقی بدن شان مانند گردن و دست ها نیز انجام می دهند. این هم دلیل دیگری است که چرا کره ای ها پوست روشن و درخشانی دارند.

اگر در برابر تشعشعات نور خورشید بدون محافظ باقی بمانید، علاوه بر زود چروک شدن پوست، نقاط قهوه ای بسیاری روی پوست بدن تان پدیدار می شود.

نتیجه

اگر تمام روش های فوق را مانند کره ای ها با وسواس و اهمیت بسیار انجام دهید، مطمئن باشید که پس از مدتی نتایج شگفت انگیز آن را مشاهده خواهید کرد. پوست تان درخشان و مرطوب و زیبا باقی می ماند و دیرتر پیر می شود.

 

برچسب ها: زیبایی، کرم دور چشم، پوست و مو، ضدآفتاب، تقویت کننده پوست، ماسک ورقه ای، مرطوب کننده، مراقبت از پوست کره ای ها تعداد بازديد: 1396 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز