Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 09:08

16
شهریور
ماسك زيــبــايـی

ماسك  زيــبــايـی

توت‌فرنگی را گرفته و خوب له كنید و سپس عسل، زرده تخم‌مرغ و بادام آسیاب شده را با آن مخلوط كنید و به مدت 35 دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید.

ماسك لطافت‌بخش سیب

 

مواد لازم ماسك لطافت‌بخش سیب

پودر مخمر آبجو 1 قاشق غذاخوری سرصاف

آب سیب 2 قاشق غذاخوری

ماست شیرین 1 قاشق غذاخوری پر

 

روش تهیه ماسك لطافت‌بخش سیب

پودر مخمر را در آب سیب یا سیب رنده شده حل كنید. سپس ماست را به آن اضافه كنید و خوب به هم بزنید تا خمیری یكدست به دست آید. آنگاه پوست صورت و گردن را خوب تمیز كنید و مخلوط را به مدت 15 دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید و سپس با آب ملایم شستشو دهید.

 

ماسك طراوت‌بخش توت‌فرنگی

 

مواد لازم ماسك طراوت‌بخش توت‌فرنگی

توت‌فرنگی تازه 4 عدد متوسط

بادام آسیاب‌شده 1 قاشق چایخوری

زرده تخم‌مرغ 1 عدد

عسل 1 قاشق چایخوری پر

 

روش تهیه ماسك طراوت‌بخش توت‌فرنگی

توت‌فرنگی را گرفته و خوب له كنید و سپس عسل، زرده تخم‌مرغ و بادام آسیاب شده را با آن مخلوط كنید و به مدت 35 دقیقه روی صورت و گردن قرار دهید و سپس با آب ملایم بشویید. این ماسك باعث طراوت پوست شده و شما صافی و كشیدگی و نرمی خاصی پس از استفاده، احساس می‌كنید، همچنین این ماسك كمك می‌كند منافذ باز پوستی به حالت اولیه برگردد. این ماسك را حتما در ناحیه گردن تا بالای سینه علاوه بر صورت استفاده كنید. در هنگام استفاده از این ماسك سعی كنید در حالت درازكش و آرام قرار گرفته و حتی‌الامكان از صحبت كردن پرهیز كنید.

 

برچسب ها: زیبایی، ماسک زیبایی، ماسک توت فرنگی، ماسک صورت، ماست سیب تعداد بازديد: 1127 تعداد نظرات: 0

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز