Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 19:00

1
بهمن
ماسک صورت

ماسک صورت

نشاسته و شیر سرد را با یكدیگر مخلوط كنید و خوب هم بزنید تا خمیری یكدست به دست آید. این خمیر، بسیار سریع‌تر از ماسك‌های دیگر خشك می‌شود و خیلی اثرگذار است.

دكتر نگار بهروز

 

 

ماسك شاداب‌كننده‌ی فوری

مواد لازم

نشاسته‌ی گندم       2 قاشق سوپخوری
شیر سرد               2 قاشق سوپخوری
 

روش تهیه

نشاسته و شیر سرد را با یكدیگر مخلوط كنید و خوب هم بزنید تا خمیری یكدست به دست آید. این خمیر، بسیار سریع‌تر از ماسك‌های دیگر خشك می‌شود و خیلی اثرگذار است. آن را بلافاصله پس از تهیه كردن، به مدت 10 دقیقه روی صورت (بجز دور چشم‌ها) قرار دهید و سپس با آب ملایم بشوئید. این ماسك، در طی همین مدت كوتاه، باعث نرمی و لطافت پوست شما خواهد شد.
 

ماسك فوری كاهنده‌ی پف صورت
 

مواد لازم
بابونه                       1 قاشق سوپخوری سرصاف
سفیده‌ی تخم مرغ      1 عدد
 

روش تهیه
بابونه را با سفیده‌ی تخم مرغ، خوب مخلوط كنید و آن را به مدت 10 دقیقه، روی تمام صورت (بجز (پلك‌ها) قرار دهید. در طول این مدت بهتر است دراز بكشید و صورت خود را جمع و چروك نكنید. سپس با آب ملایم بشوئید. این ماسك علاوه بر شادابی و روشن كردن صورت، باعث كاهش پف چشم، خصوصاً پف‌كردگی زیر چشم می‌شود.

 

برچسب ها: ماسک صورت، آموزش تهیه انواع ماسک زیبایی، طریقه استفاده شیر در ماسکهای زیبایی، زیبایی طبیعی، معرفی چند ماسک زیبایی، زيبايي پوست صورت تعداد بازديد: 1185 تعداد نظرات: 1

نظرات

نظر شما در مورد این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز