Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 - 04:31

22
مهر
۱۰ غذا برای رهایی از زانو درد

۱۰ غذا برای رهایی از زانو درد

عوامل بسیار زیادی مانند برخی از ورزش‌های خاص و خوردن برخی از غذا‌ها می‌توانند به مفاصل کمک کرده و باعث سلامتی آن‌ها شوند.

به گزارش سایت طلا، زانو درد یکی از مهم‌ترین مشکلاتی است که بسیاری از مردم از جوان گرفته تا پیر درگیر آن هستند. در کنار ورزش و دیگر فعالیت‌های مفید خوردن غذای مناسب نیز می‌تواند باعث رهایی شما از زانو درد شود.

زانو و به طور کلی مفاصل بدن یکی از آسیب پذیر‌ترین بخش‌های بدن هستند. عمده بافت تشکیل دهنده مفاصل غضروف‌ها می‌باشند که به شما توانایی انجام کار‌های مختلفی مانند خم کردن دست‌ها و پاهایتان را می‌دهند.

غضروف‌ها یکی از بافت‌های موجود در بدن می‌باشند که متاسفانه در بزرگسالی دیگر تولید نشده و به معنایی تجدید پذیر نیستند. در نتیجه لازم است مراقب مفاصلتان باشید.

 

بیشتربخوانید:

3نسخه طبیعی برای درمان زانو درد

با این نوشیدنی ها درد زانو را برای همیشه فراموش کنید

ما در اینجا قصد داریم تا چند غذا را به شما معرفی کنیم که درد مفاصلتان را بهبود می‌بخشد. توجه داشته باشید که اگر درد مفاصل شدید دارید حتما به پزشک مراجعه کنید.

۱. سبزیجات پهن برگ

۲. مرکبات، توت و گیلاس

۳. غلات کامل

۴. ادویه جات

۵. آجیل و تخمه

۶. ماهی‌های چرب مانند سالمون

۸. سویا

۹. لوبیا

۱۰. روغن زیتون

بیشتربخوانید:

یک درمان شگفت انگیز برای زانو درد

برچسب ها: زانو، التهاب مفاصل، دردهای مفصلی، درمان زانو درد، زانودرد تعداد بازديد: 371 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز