Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 31 فروردین 1403 - 05:15

3
شهریور
آیا خوردن خرما برای آقایان خاصیت دارد ؟

آیا خوردن خرما برای آقایان خاصیت دارد ؟

خرما برای مردان خاصیت های بسیار زیادی دارد و استفاده روزانه از آن می تواند برخی بیماری ها را از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم چند مورد از خواص خرما را عنوان کنیم

خرما از آن دسته مواد غذایی که به نوعی دارو محسوب می شود. این میوه که در مناطقی با آب و هوای گرمسیری مانند جنوب ایران کشت می شود، خاصیت های درمانی بسیار زیادی دارد. خواصی که این میوه را تبدیل به داروی طبیعی برای انسان نموده است. خرما برای مردان خاصیت های بسیار زیادی دارد و استفاده روزانه از آن می تواند برخی بیماری ها را از بین ببرد. در این مقاله قصد داریم چند مورد از خواص خرما را عنوان کنیم

بیشتربخوانید:

خواص عجیب خرما برای سلامت بدن

 

mag.snapp.jpg


تحقیقات نشان می دهد، خرما باعث درمان ناباروری در مردان می شود. البته این نظریه هنوز به طور کامل تایید نشده ولی برخی آزمایشات بر روی موش ‌های صحرایی نشان می دهد، مواد موجود در خرما بعد از تزریق به این موجود باعت افزایش باروری آن ها گردید. البته به صورت طبیعی خرما میل جنسی را در مردان افزایش می دهد و به عنوان یک مکمل غذایی برای این امر در مردان مورد استفاده قرار می گیرد.


افزایش سلامت پوست

1.jpg


از دیگر خواص خرما برای مردان، می توانیم به افزایش سلامت پوست اشاره کنیم. معمولاً مردان توجه زیادی به پوست خود نمی کنند و از محافظ های طبیعی مانند کرم های ضد آفتاب استفاده نمی ‌نمایند. همین امر سبب می شود اشعه های مضر، پیری زودرس و چین و چروک را در پوست آقایان، زودتر از خانم ها به وجود بیاورد. استفاده روزانه از خرما می تواند رطوبت پوست و همچنین خاصیت ارتجاعی آن را افزایش دهد. همچنین در صورت استفاده منظم از خرما، می توانید پوستی روشن داشته باشید بدون اینکه از دارو های شیمیایی استفاده کنید. البته می توانید انواع کرم خرما را برای این امر استفاده کنید تا سریعتر نتیجه آن را مشاهده نمایید. جهت تهیه این کرم ها قادرید از سرویس های خرید آنلاین مانند اسنپ اکسپرس بهره مند شوید.

بیشتربخوانید:

باخواص شگفت انگیز هسته خرما آشنا شوید

 


کاهش برخی بیماری های زمینه ای
 

2.jpg


برخی بیماری های زمینه ای نیز توسط خرما قابل درمان است. به عنوان مثال افرادی که دچار دیابت هستند یا ترس این را دارند که به دیابت مبتلا شوند، می توانند از خرما در طول روز استفاده کنند و آن را جایگزین قند نمایند. آنتی اکسیدان های موجود در خرما باعث ترشح انسولین می‌ شود و همین امر قند خون را کاهش می دهد. همچنین به دلیل اینکه این ماده غذایی سرشار از فیبر است و به آرامی بدن آن را جذب می کند، سبب می شود، قند خون انسان ثابت بماند. برای مردانی که شغل کارمندی دارند و معمولاً در پشت میز فعالیت می کنند، خرما می تواند به سبب  اینکه منبعی کامل از فیبر و مواد معدنی است، از چاقی و بیماری های قلبی جلوگیری کند. همچنین بسیاری از بیماری های دستگاه گوارش نیز به کمک خرما قابل درمان است.

بیشتربخوانید:

باخواص شگفت انگیز هسته خرما آشنا شوید

 

 

 


سخن پایانی


در این مقاله سعی کردیم انواع  خاصیت های خرما برای مردان را بیان کنیم. مطمئناً مقالاتی از این دست می تواند به شما کمک کند تا درمان های کاملا طبیعی را برای رفع برخی بیماری های، جایگزین دارو های شیمیایی کنید. اگر به مطالعه مقالات این چنینی علاقه مندید، به شما پیشنهاد می کنیم از بخش سلامت مجله اسنپ اکسپرس دیدن کنید تا بتوانید انواع درمان های گیاهی و خواص مواد مختلف غذایی را به طور کامل مشاهده نمایید. در پایان شما نیز اگر خاصیتی از خرما را می شناسید که برای درمان بیماری خاصی استفاده می شود لطفا با ما در بخش نظرات به اشتراک بگذارید.

 

 

برچسب ها: چاقی، ناباروری، مردان، دیابت، خرما، خواص خرما، میل جنسی، طبع خرما تعداد بازديد: 217 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز