Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
جمعه 10 فروردین 1403 - 00:18

21
شهریور
علیپور: به خاطر هواداران ماندم

علیپور: به خاطر هواداران ماندم

مهاجم پرسپولیس گفت: ۲ گلی که به سایپا زدم روحیه‌بخش بود. این دو گل محصول زحمات همبازیانم بود، اما برای من هم خوب بود.

 
 با فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، ورزشکاران هم مانند دیگر هموطنان به مراسم عزاداری مشغول هستند. علی علیپور مهاجم پرسپولیس به زادگاه خود قائمشهر رفت و در مراسم عزاداری سالار شهیدان در روز تاسوعا حاضر شد. در حالی با علیپور هم‌کلام شدیم که در حال و هوای عاشورای حسینی به سر می‌برد.

عزاداری قبول... چه خبر؟ قائمشهر هستی؟
قبول حق، بله در قائمشهر به سر می‌برم و به زادگاهم آمدم که چند روزی فارغ از هیاهوی فوتبال کنار اقوام و همشهریانم باشم.

روز تاسوعا هم عکسی از تو منتشر شد که در حال زنجیرزنی هستی.
تاسوعا، نهمین روز محرم، از روز‌های مهم برای شیعیان در سراسر جهان است. این روز را می‌توان روز وفاداری نامید چراکه حضرت عباس (ع) که این روز به نام اوست به عهدی که با امام حسین (ع) بسته بودند، عمل و جان فدای ولایت کردند. من هم مثل همه شیعیان در این مراسم شرکت کردم. البته نمی‌دانم تصویر من چطور منتشر شد.

حالا کی قرار است به تهران برگردی؟
امشب (سه‌شنبه‌شب) به تهران برمی‌گردم.

به نظر می‌رسد روحیه‌ات بعد از ۲ گلی که در بازی دوستانه با سایپا زدی حسابی بالا رفته باشد.
به هرحال ۲ گلی که به سایپا زدم روحیه‌بخش بود. این دو گل محصول زحمات همبازیانم بود، اما برای من هم خوب بود. هر مهاجمی دوست دارد در همه بازی‌ها گل بزند و امیدوارم بعد از این دو گل پای من در مسابقات رسمی پرسپولیس هم به گل باز شود.

(به شوخی) شاید هم سرت! تو معمولاً جلوی تیم‌های جنوبی و صنعت نفت آبادان خوب گل می‌زنی. فکر می‌کنی این بار هم موفق به گلزنی به این تیم خوزستانی شوی؟
تیم‌های خوزستانی فوتبال بازی می‌کنند و دنبال ضدفوتبال نیستند. همین موضوع باعث می‌شود فضا برای گلزنی بازتر شود. امیدوارم اول تیم پرسپولیس موفق باشد و بعد من هم بتوانم گل بزنم.

یک‌شنبه گذشته با محمدحسن انصاری‌فرد جلسه داشتی. بالاخره به کجا رسیدید؟
ببینید آقای انصاری‌فرد یک مدیر کاملاً فوتبالی است. جلسه مثبت و خوبی با هم داشتیم و امیدوارم همه چیز به سود پرسپولیس باشد.

اینکه شد جواب کلیشه‌ای! بالاخره تا پایان فصل ماندنی شدی یا اینکه ممکن است نیم‌فصل بروی؟
من شرایط جدایی هم داشتم. پیشنهاداتی داشتم که می‌توانستم با پرداخت پول قراردادم به پرسپولیس جدا شوم. خیلی هم تحت فشار بودم.

دوست داشتی لژیونر شوی؟
بله، کتمان نمی‌کنم که دوست داشتم لژیونر شوم. این آرزوی هر فوتبالیست ایرانی و آسیایی است که بتواند در اروپا بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم، اما در ادامه شرایطی پیش آمد که تصمیم گرفتم تا پایان فصل بمانم.

دلیل اصلی چه بود؟‌
نمی‌خواهم شعار بدهم یا حرف کلیشه‌ای بزنم، اما هواداران پرسپولیس پیام‌های محبت‌آمیز زیادی دادند. این مسئله تأثیرگذار بود. خیلی هم خودم فکر کرده و با افراد امین خودم هم مشورت کردم و در نهایت دیدم بهتر است این فصل هم بمانم. بنابراین ماندم که مثل سه سال گذشته در قهرمانی چهارم پرسپولیس هم شریک شوم.

دنبال عنوان آقای گلی نیستی؟
آقای گلی رؤیای هر مهاجمی است، اما من این عنوان را همراه با قهرمانی پرسپولیس می‌خواهم. من آقای گل شوم و پرسپولیس قهرمان نشود فایده‌ای ندارد.

فصل گذشته، اما پرسپولیس قهرمان شد و تو آقای گل نشدی.
این خیلی مهم‌تر است. من تا آخر عمرم می‌توانم بگویم در قهرمانی پرسپولیس در لیگ هجدهم عضو این تیم بودم، اما آقای گل شدن یک عنوان انفرادی است که به اندازه قهرمانی تیمی ارزش ندارد.

شنیدیم انصاری‌فرد برگه تمدید قرارداد جلوی تو گذاشته که به شرط امضای آن دستمزد تو افزایش پیدا کند؟
توجه داشته باشید که من و آقای انصاری‌فرد در جلسه خصوصی باشگاه با هم صحبت کردیم و اجازه ندارم آن را در رسانه‌ها فاش کنم. ان‌شا‌الله در روز‌های آینده متوجه همه چیز خواهید شد.

ولی شنیدیم که قرار است یک سال قراردادت تمدید شود و بند فسخ قرارداد هم بگذاری تا در صورت رسیدن پیشنهاد خارجی بتوانی جدا شوی.
باز هم حرفی ندارم که بزنم. اگر خبر خاصی باشد به طور حتم از طریق باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد!

 

منبع: خبر ورزشی

برچسب ها: لژیونر فوتبال، گابریل کالدرون، علی علیپور، باشگاه پرسپولیس، تیم فوتبال پرسپولیس، تیم فوتبال سایپا تعداد بازديد: 441 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز