Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 10:41

25
دی
پهلوان و آل‌کثیر به‌طور رسمی از سپاهان جدا شدند

پهلوان و آل‌کثیر به‌طور رسمی از سپاهان جدا شدند

احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن باتجربه سپاهان بودند که در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره آنها مطرح بود. این دو ستاره باتجربه در لیست خروجی مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان قرار داشتند

احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن باتجربه سپاهان بودند که در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره آنها مطرح بود. این دو ستاره باتجربه در لیست خروجی مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان قرار داشتند و شایعاتی پیرامون آنها وجود داشت.
 باشگاه سپاهان به‌طور رسمی جدایی دو ستاره تاثیرگذار خود را اعلام کرد و به نظر می‌رسد در آینده شاهد جدایی برخی نفرات دیگر هم باشیم.

به گزارش "ورزش سه"، احسان پهلوان و عیسی آل‌کثیر دو بازیکن باتجربه سپاهان بودند که در روزهای گذشته حرف و حدیث‌های زیادی درباره آنها مطرح بود. این دو ستاره باتجربه در لیست خروجی مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان قرار داشتند و شایعاتی پیرامون آنها وجود داشت.

حالا باشگاه سپاهان به‌طور رسمی جدایی آل‌کثیر و پهلوان را تایید کرده است. سپاهانی‌ها با انتشار دو پوستر از پهلوان و آل‌کثیر ضمن قدردانی از زحمات آنها برای این دو بازیکن در آینده آرزوی موفقیت کردند.

پهلوان و آل‌کثیر به‌طور رسمی و بعد از توافق با مدیران باشگاه قرارداد خود را فسخ کردند و به‌طور رسمی از سپاهان جدا شدند.

با این حال بازیکنانی که از سپاهان جدا می‌شوند، محدود به آل‌کثیر و پهلوان نخواهند شد و در روزهای آینده احتمالا شاهد پوسترهای قدردانی دیگری نیز از سوی باشگاه اصفهانی باشیم.

برچسب ها: عیسی آل‌کثیر، احسان پهلوان، باشگاه سپاهان تعداد بازديد: 45 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز