Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 01:02

18
دی
رونمایی از مبلغ درخواستی برانکو برای بازگشت به پرسپولیس

رونمایی از مبلغ درخواستی برانکو برای بازگشت به پرسپولیس

بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس انتخاب سرمربی بعدی تبدیل به دغدغه اصلی مدیران باشگاه شده است.

اعتماد آنلاین نوشت: برانکو به باشگاه پرسپولیس گفته برای این یک و نیم فصل رقم ۲ میلیون دلار می‌خواهد که می‌شود ۱۰۰ میلیارد تومان.

بعد از قطعی شدن جدایی یحیی گل‌محمدی از باشگاه پرسپولیس انتخاب سرمربی بعدی تبدیل به دغدغه اصلی مدیران باشگاه شده است.

یک منبع آگاه در این رابطه گفت: با وجود فاصله کم زمانی تا جام ملت‌ها مذاکرات با برانکو که هم‌اکنون هدایت تیم ملی عمان را بر عهده دارد آغاز شده است.

طبق گفته این منبع آگاه، برانکو از پیشنهاد پرسپولیس استقبال کرده و گفته حاضر است به ایران برگردد. با این حال او درخواست کرده مبلغ سه میلیارد و سیصد و پنجاه میلیون تومان بدهی مالیاتی‌اش پرداخت شود و بعد از ورود به ایران قراردادی یک‌ونیم ساله با او منعقد گردد. برانکو به باشگاه پرسپولیس گفته برای این یک‌ونیم فصل رقم ۲ میلیون دلار می‌خواهد که می‌شود ۱۰۰ میلیارد تومان.

در عین حال یک نکته عجیب هم از باشگاه پرسپولیس به گوش رسیده است. اینکه نخستین مذاکره با برانکو از سوی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه صورت گرفته. این فرد با یکی از نزدیکان برانکو تماس گرفته و جویای شرایط مربی کروات شده و اتفاقاً از آن فرد نزدیک خواسته رضا درویش به هیچ وجه متوجه تماس او نشود!

با این حال طبق شنیده‌های بعدی، خود درویش هم به صف کسانی که می‌خواهند برانکو را به ایران برگردانند اضافه شده است.

باز گرداندن برانکو در شرایطی است که رقم درخواستی این مربی بار سنگینی روی دوش پرسپولیس می‌گذارد و معلوم نیست مدیران باشگاه می‌توانند چنین رقمی را پرداخت کنند یا خیر. برانکو به خوبی می‌داند در ایران از چه محبوبیت بالایی برخوردار است و برای همین با وجود اینکه علاقه دارد به پرسپولیس برگردد قصد دارد رقم خوبی هم بابت دستمزد بگیرد. مربی کروات در نخستین دوره‌ای که روی نیمکت پرسپولیس نشسته بود افتخارات بسیاری برای باشگاه کسب کرد.

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس، برانکو ایوانکوویچ تعداد بازديد: 61 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز