Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:29

18
آذر
ترکیب استقلال پیش از دربی

ترکیب استقلال پیش از دربی

نکونام اگرچه از ابتدای فصل آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، اما برای دیدار امروز در شرایط حساس قرار دارد چرا که بازی پیش از دربی برای آبی‌ها بسیار مهم است و به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند

نکونام اگرچه از ابتدای فصل آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است، اما برای دیدار امروز در شرایط حساس قرار دارد چرا که بازی پیش از دربی برای آبی‌ها بسیار مهم است و به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند؛ بنابراین بعید نیست سرمربی استقلال، تغییراتی در ترکیب موردنظر خود ایجاد کند تا با شرایط ایده‌آلی به دربی ۱۰۲ برسد.
 

کادر فنی تیم فوتبال استقلال با توجه به وضعیت بازیکنان پیش از دربی ۱۰۲ پایتخت با تغییرات کم اما قابل پیش بینی مقابل فولاد قرار خواهد گرفت.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و فولاد خوزستان در هفته دوازدهم لیگ برتر امروز از ساعت ۱۷:۴۵ در ورزشگاه شهدای فولاد به مصاف هم خواهند رفت. آبی‌های پایتخت در بازی امروز به دنبال پیروزی هستند تا ضمن تثبیت صدرنشینی، بتوانند با روحیه بالا و شرایط بهتر نسب به حریف خود در دربی حاضر شود.

 

جواد نکونام اگرچه از ابتدای فصل آمار خوبی را از خود به نمایش گذاشته است اما برای دیدار امروز در شرایط حساس قرار دارد چرا که بازی پیش از دربی برای آبی‌ها بسیار مهم است و به ۳ امتیاز این دیدار نیاز دارند. بنابراین بعید نیست سرمربی استقلال با لحاظ کردن شرایط بازیکنان تیمش، تغییراتی در ترکیب موردنظر خود ایجاد کند تا با شرایط ایده‌آلی به دربی ۱۰۲ برسد.

با توجه به مصدومیت محمدحسین مرادمند در بازی با تراکتور و دوری او از میادین، نکونام از مثلث روزبه چشمی، آرمین سهرابیان و ایمان سلیمی در خط دفاعی استفاده خواهد کرد. بعد از مرادمند هم این جعفر سلمانی است که احتمالاً جانشین ابوالفضل جلالی خواهد شد تا اولین تغییر آبی‌ها در این بازی شوند.

 
 

در خط حمله استقلال عملکرد خوب مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو باعث شده است جواد نکونام با خیال راحت این دو بازیکن را به به کار بگیرد و نفرات بعد را در لیست تعویضی‌ها قرار دهد.

برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، دربی، ترکیب استقلال تعداد بازديد: 67 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز