Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 14:47

21
آبان
واکنش سردار آزمون به غیبت در جام ملت‌ها و خداحافظی از تیم ملی

واکنش سردار آزمون به غیبت در جام ملت‌ها و خداحافظی از تیم ملی

سردار آزمون درباره بند جنجالی قراردادش با رم صحبت کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ سردار آزمون دیشب در یک برنامه تلویزیونی درباره ماجرای غیبت در جام ملت‌های آسیا صحبت کرد.

او ابتدا گفت: من اصلا نمی‌خواهم در این باره صحبت کنم، چون می‌توانند هر چیزی درباره من بنویسند. مدت زیادی است که من حاشیه را کنار گذاشته‌ام و این را بر عهده خود خبرنگاران و مردم می‌گذارم.

سردار آزمون سپس درباره تعهد به رم برای عدم حضور جام ملت‌های آسیا گفت: من اصلا درباره قراردادم به هیچکس، حتی پدرم که نزدیک‌ترین شخص به من است، چیزی نمی‌گویم. این زندگی حرفه‌ای شخصی من است. من اصلا چیزی نمی‌گویم، چون وظیفه من نیست بگویم. همه می‌توانند درباره من بگویند که سردار به جام ملت‌ها می‌رود یا نمی‌رود. ما برابر افغانستان با مصدومیت بازی کردیم و این وظیفه ما است‌.‌ وظیفه هر بازیکنی است که برای کشورش و تیم ملی خودش بازی کند. چه کسی این را دوست ندارد؟ من هم جزو پنج بازیکنی هستم که رابطه خیلی خوبی با مردم دارم. قطعا ارتباط من با مردم دوطرفه است و قطعا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم ملی کشورش بازی کند اما من اصلا دوست ندارم چیزی بگویم. من هر چه بگویم، حرف خودشان را می‌زنند؛ پس چرا بگویم؟

برچسب ها: جام ملت های آسیا، سردار آزمون، تیم ملی فوتبال تعداد بازديد: 45 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز