Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 17:41

23
مهر
تاریخ دربی پایتخت مشخص شد

تاریخ دربی پایتخت مشخص شد

سازمان لیگ فوتبال زمان برگزاری دربی پایتخت را مشخص کرد و این بازی ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.


 دربی تهران میان استقلال و پرسپولیس که قرار بود در هفته پنجم برگزار شود، به خاطر برگزاری مسابقات لیگ قهرمانان آسیا و اردو‌های تیم ملی و امید از سوی سازمان لیگ به تعویق افتاد. با اینکه سازمان لیگ در هفته‌های گذشته هیچ زمان دقیقی را برای برگزاری دربی مشخص نکرده بود، اما امروز در نهایت زمان برگزاری دربی مشخص شد.
 
به گزارش ورزش سه، سازمان لیگ فوتبال زمان بازی‌های معوقه شده از لیگ برتر در هفته‌های گذشته را اعلام کرد که دربی هم جزو آن‌ها است. بر این اساس دیدار استقلال و پرسپولیس در روز پنجشنبه ۲۳ آذر از ساعت ۱۵ برگزار خواهد شد.
 
نکته قابل توجه درباره برنامه ریزی دربی، برگزاری آن در روز پنجشنبه و آخر هفته است. در دربی‌های قبل برگزاری بازی در ایام وسط هفته انتقاد‌های زیادی را به سازمان لیگ وارد کرد که حالا کمیته مسابقات در این خصوص برنامه ریزی بهتری داشته است.
 
از سوی دیگر در برنامه اعلام شده سازمان لیگ ورزشگاه آزادی به عنوان محل برگزاری نوشته شده است. این در حالی است که طی روز‌های گذشته شایعات زیادی درباره کوچ سرخابی‌ها از ورزشگاه آزادی وجود داشت، اما حالا میزبان دربی ۱۰۲ هم ورزشگاه آزادی معرفی شده تا مشخص شود استقلال و پرسپولیس فعلا از تهران بیرون نخواهند رفت! مان لیگ فوتبال زمان برگزاری دربی پایتخت را مشخص کرد و این بازی ۲۳ آذر ماه برگزار می‌شود.
 
 
برچسب ها: پرسپولیس، استقلال، دربی تعداد بازديد: 77 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز