Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 19:54

29
شهریور
اهدای ادکلن یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی به کریستیانو رونالدو + عکس

اهدای ادکلن یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی به کریستیانو رونالدو + عکس

باشگاه پرسپولیس به هر یک از بازیکنان النصر ادکلنی با برند همین باشگاه اهدا کرد.

فرارو- پرسپولیس در اولین دیدارش از لیگ قهرمانان آسیا در ورزشگاه آزادی مقابل النصر با فوق ستاره‌اش یعنی کریستیانو رونالدو با ۲ گل شکست خورد.

این بازی تحت تاثیر حضور رونالدو در ایران بود و بیش از آنکه کسی از شرایط بازی صحبتت کند درباره حضور رونالدو در ایران حرف و حدیث فراوانی وجود داشت. رونالدو از زمانی که به ایران آمد تا زمان خروج، چند هدیه ریز و درشت دریافت کرد که مهمترین آن‌ها فرش نفیس قم بود که در فرودگاه به این بازیکن هدیه داده شد. حالا و پس از خروج رونالدو از ایران، باشگاه پرسپولیس هدایای دیگری هم به این بازیکن داده که البته بیشتر جنبه تبلیغات داشته است. فدراسیون فوتبال یک قالیچه سوزن‌دوزی شده به بازیکنان النصر داده و باشگاه پرسپولیس هم ادکلنی با برند همین باشگاه که با قیمت تقریبی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان قابل تهیه است به رونالدو دیگر بازیکنان النصر داده است.

البته که قیمت این ادکلن نباید چندان فریبنده باشد، چون رونالدو که خودش در کار تولیدات عطر و ادکلن است گران قیمت‌ترین عطری که وارد بازار جهانی کرده همین حدود، یعنی یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومان قیمت دارد. گران‌ترین عطر موجود از برند رونالدو ۳۸ دلار قیمت دارد که با تبدیل آن به تومان، هم‌قیمت همین ادکلن پرسپولیس می‌شود.

(عکس) اهدای ادکلن یک میلیون و ۷۰۰ هزارتومانی به کریستیانو رونالدو

 
برچسب ها: کریستیانو رونالدو، باشگاه پرسپولیس، باشگاه النصر عربستان تعداد بازديد: 82 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست ؟

فیلم روز
تصویر روز