Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 12:58

2
شهریور
قرمزها به سراغ عیسی آل‌کثیر رفتند

قرمزها به سراغ عیسی آل‌کثیر رفتند

پاکو خمس در حال حاضر مهم‌ترین نقطه ضعف تیمش را کمبود مهاجم نوک تخصصی می‌داند.

خبرورزشی نوشت: شاید ناامیدترین هواداران تراکتور هم تصورش را نمی‌کردند این تیم در تبریز و جلوی چشمان بیش از ۸۰ هزار تماشاگر خودی با نتیجه ۳ بر یک مقابل شارجه امارات شکست بخورد و از صعود به مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا باز بماند اما این اتفاق افتاد.

این شکست تیمی بود که نقل و انتقالات تابستانی را بسیار قوی آغاز کرد و به قول مالکش، بهترین تیم تاریخ تراکتور را بست غافل از اینکه تیم مورد نظر بالانس نیست. حالا باشگاه تراکتور بیشتر به عمق مصاحبه گلایه‌آمیز پاکو خمس پی برده و متوجه شده که مهاجم نوک ندارد.

در همین راستا خبردار شدیم تراکتوری‌ها باب مذاکره با عیسی آل‌کثیر را باز کرده اند که در صورت امکان این مهاجم بلاتکلیف را به تبریز ببرند. آل‌کثیر هنوز نتوانسته قراردادش با سپاهان را به ثبت برساند و برای این تیم بازی کند. قوانین جدید سازمان لیگ دست مسئولان باشگاه سپاهان را حسابی بسته و آنها به همین دلیل نمی‌توانند از این خرید تابستانی خود استفاده کنند.

به همین دلیل تراکتوری‌ها در تلاش هستند آل‌کثیر را جذب کنند درحالی که زمزمه‌هایی نیز مبنی بر بازگشت احتمالی این مهاجم خوزستانی به پرسپولیس به گوش می‌رسد اما ظاهرا یحیی گل‌محمدی مخالف بازگشت آل‌کثیر است و احتمال دارد این مهاجم در صورت تداوم این بلاتکلیفی به پیشنهاد تراکتوری‌ها پاسخ مثبت بدهد.

فراموش نکنید وقتی به لیست تراکتور نگاه می‌کنید متوجه حضور ۵ بازیکن جدید به نام‌های شجاع خلیل‌زاده، سعید آقایی، علی شجاعی، سیامک نعمتی و مهدی شیری می‌شوید که در فصل جدید پیراهن تراکتور را می‌پوشند و سابقه پرسپولیس را دارند.

در واقع باید گفت تراکتور شعبه دوم پرسپولیس در لیگ برتر است و بازیکنانی که در پازل تاکتیکی یحیی گل‌محمدی جایی نداشتند، بمب‌های این تیم تبریزی شدند و حالا گفته می‌شود این دوستان پرسپولیسی به مدیران باشگاه تبریزی پیشنهاد خرید عیسی آل‌کثیر را داده‌اند.

برچسب ها: پرسپولیس، عیسی آل کثیر تعداد بازديد: 57 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز