Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 17:48

27
مرداد
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!

آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!

درخواست های لاکچری نیمار برای انتقال به عربستان سعودی فاش شده است.


 به گزارش عصر ایران؛ این ستاره برزیلی دیروز با قراردادی دو ساله راهی الهلال شده و هفته ای ۲.۵ میلیون دلار درآمد خواهد داشت. نیمار ۳۲ ساله قطعاً یکی از بزرگ ترین ستاره هایی است که تابستان امسال در کنار کریم بنزما راهی عربستان سعودی می شود.
 با این حال با پیشنهاد ۹۰ میلیون یورویی الهلال به پاری سن ژرمن و همچنین دادن مبلغ هنگفتی به نیمار، این انتقال ارزان انجام نشده است. به گزارش رسانه ها ستاره سابق بارسلونا از مالکان الهلال خواسته سه خودروی لوکس برای خود و همراهانشان در نظر بگیرند که چهار مرسدس G واگن و یک ون مرسدس بنز با راننده نیز به آن اضافه می شود.
 
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!
 
نیمار همچنین درخواست کرد که راننده ای به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهای سال برای خود، دوستان و خانواده اش در دسترس باشد.
 
این خودروهای لوکس شامل بنتلی کانتیننتال GP، استون مارتین DBX و لامبورگینی هوراکان می شوند که در مجموع حدود ۵۱۰،۰۰۰ پوند قیمت خواهند داشت. در مورد خانه، نیمار درخواست کرده که یخچال او همیشه با آب میوه آکای از برند مورد علاقه اش پر شود، و البته نوشیدنی های گوارانا برای دوستان و خانواده اش. او همچنین خواستار داشتن سه سونا در خانه و همچنین پنج کارگر تمام وقت از جمله یک سرآشپز برای کمک به سرآشپز شخصی خود از برزیل و دو نفر برای نظافت شده است.
 
یک منبع نیز به سان اسپورت گفته است که نیمار خواستار پرداخت تمام هزینه های اقامت خود در هتل ها، رستوران ها و شهرها توسط باشگاه الهلال است که ممکن است در روزهای تعطیل از آن ها بازدید کند.
 
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!
 
 
در قرارداد نیمار، دست مزد سالانه ۱۳۷.۸ میلیون پوندی پیش بینی شده که به ۱۱.۴ میلیون پوند در ماه می رسد. بدین ترتیب او بالاتر از کریستیانو رونالدو و الاتحاد بنزما به یکی از پردرآمدترین ستاره های لیگ برتر فوتبال عربستان تبدیل شده است. همچنین فاش شده است که قرارداد او شامل استفاده از یک هواپیمای خصوصی، هر زمان که او یا خانواده اش نیاز به سفر دارند، نیز خواهد بود. همچنین نیمار دوست دارد استخری در خانه اش با ابعاد خاص حداقل ۱۰ متر عرض و ۴۰ متر طول داشته باشد.
 
این درخواست های لاکچری در حالی است که خود خانه باید حداقل ۲۵ اتاق داشته باشد تا دوستان، خانواده و همراهان او بتوانند در کنار او بمانند. در رختکن جدید تیم الهلال، او فوتبالیست های مشهور دیگری مانند سرگئی میلینکوویچ – ساویچ، کالیدو کولیبالی، روبن نوس و مالکوم همبازی سابقش در بارسلونا را در کنار خود می بیند.
 
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!
 
نیمار در سال ۲۰۱۷ و زمانی که پاری سن ژرمن ۱۹۸ میلیون پوند برای جدایی او از بارسا پرداخت کرد، به گران ترین بازیکن جهان تبدیل شد. بازگشت نیمار به نوکمپ نیز مطرح شده بود اما ژاوی نمی خواست این مهاجم جنجالی به بارسا برگردد مگر اینکه به صورت قرضی باشد.
 
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!
 
آپشن های عجیب قرارداد نیمار با الهلال!
 
 
برچسب ها: تیم الهلال، نیمار تعداد بازديد: 84 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز