Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 15:14

24
مرداد
گل‌محمدی مخالف بیرانوند!

گل‌محمدی مخالف بیرانوند!

گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی مخالف جذب گلر خارجی بود، اما به نظر می‌رسد کار انتقال این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان نهایی شده باشد.

خبرورزشی نوشت: گلر شماره یک پرسپولیس و تیم ملی مخالف جذب گلر خارجی بود، اما به نظر می‌رسد کار انتقال این بازیکن به جمع سرخ‌پوشان نهایی شده باشد.

یکی از پست‌هایی که پرسپولیس در آن نیاز به جذب بازیکن جدید داشت،درون دروازه بود. بعد از جدایی گوهری پرسپولیس جانشینی برای بیرانوند نداشت و از همین رو گل‌محمدی قصد اضافه کردن یک گلر دیگر به ترکیب تیمش را داشت. گلری که میدان دیده باشد و البته بتواند نیمکت نشینی بیرانوند را هم تحمل کند.

طبیعی است که با حضور گلری مثل بیرانوند که دروازه‌بان شماره یک تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است؛ دروازه‌بان ذخیره او شانس زیادی برای بازی کردن پیدا نمی کند و باید در اکثر بازی‌ها روی نیمکت بنشیند. یحیی گل‌محمدی با توجه به اینکه لیست بازیکنان بزرگسال پرسپولیس پر بود، به دنبال جذب یک گلر زیر ۲۳ سال خارجی بود تا او را به پرسپولیس بیاورد.

در نهایت هم بعد از چند روز مذاکره از بین گزینه‌های مختلف، باشگاه پرسپولیس با یک گلر برزیلی ۱۹ ساله به توافق رسید و ننکا میگوئل جونیور تا پایان این هفته راهی تهران خواهد شد تا در تمرینات پرسپولیس شرکت کند. در باشگاه پرسپولیس هم مدیریت و هم کادرفنی موافق جذب گلر خارجی بودند. در واقع بعد از منتفی شدن حضور خالدآبادی در پرسپولیس و رفتن او به استقلال، گزینه خوبی در بازار داخلی وجود نداشت و یحیی مجبور بود از بین گزینه‌های خارجی یک گلر را انتخاب کند.

با وجود موافقت یحیی، ننکا به عنوان مربی گلرهای پرسپولیس و همچنین مدیران این باشگاه، جذب گلر خارجی یک مخالف بزرگ داشت. علیرضا بیرانوند گلر شماره یک تیم با حضور گلر خارجی در پرسپولیس مخالف بود و این موضوع را در مصاحبه اخیرش هم به صراحت اعلام کرد. بیرانوند در این خصوص گفت: هر بازیکن خارجی باید در ۶۰ درصد مسابقات به میدان برود.

تا جایی که می‌دانم هر باشگاه می‌تواند ۶ بازیکن خارجی بگیرد ولی اگر نتواند در ۶۰ درصد مسابقات از آنها بهره ببرد، از فصل آینده سهمیه آن باشگاه سوخته می‌شود. به نظرم با جذب دروازه‌بان خارجی یکی از سهمیه‌های پرسپولیس برای فصل آینده می‌سوزد.

بیرانوند در ادامه هم گفت: ای‌کاش این کار را نمی‌کردند. هم سهمیه را می‌سوزاند هم ۱۵-۱۴ میلیارد پول می‌رود. این مبلغ را شما می‌توانید برای پول هتل، هواپیما و ... کنار بگذارید.

بیرانوند قبلا هم در مصاحبه‌هایش از دروازه‌بان‌های جوانی که با پرسپولیس تمرین می‌کنند دفاع و به باشگاه توصیه کرده بود از همین دروازه‌بان‌های ایرانی استفاده کند. علیرضا معتقد بود گلرهای جوانی که همین حالا در پرسپولیس حضور دارند، کیفیت خوبی دارند و می توانند در بازی‌هایی که او شاید نتواند به میدان برود، حضور پیدا کنند.

با این حال نظر گل‌محمدی و ننکا چیز دیگری بود و آن‌ها معتقد بودند با توجه به حضور پرسپولیس در ۳ جبهه و به خصوص حضور در لیگ قهرمانان آسیا، گلری باید روی نیمکت حضور داشته باشد که میدان دیده باشد و هر زمان که لازم شد بدون مشکل در درون دروازه قرار بگیرد.

 

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، پرسپولیس، یحیی گل محمدی تعداد بازديد: 61 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز