Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 11:43

22
مرداد
پیراهن پرسپولیس گران‌ترین لباس ایران + عکس

پیراهن پرسپولیس گران‌ترین لباس ایران + عکس

پیراهن فصل جدید پرسپولیس با قیمت سه میلیون تومان به فروش گذاشته شده است.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ باشگاه پرسپولیس این فصل با تولیدی مجید برای تامین البسه به توافق رسیده و در بازی نخست نیز کیت جدید سرخپوشان بر تن بازیکنان این تیم رفت تا شاگردان یحیی گل‌محمدی با لباس‌های جدید خود حریف را شکست دهند.

در حالی که ظهر امروز این کمپانی از لباس دوم قرمزها نیز رونمایی کرد، حالا کیت تازه پرسپولیس از سوی مجید به فروش گذاشته شده و در حالی که هواداران این تیم امیدوار بودند عرضه لباس با کیفیت متفاوت و ارقام مختلف صورت بگیرد اما این اتفاق رخ نداده است.

تولیدی مجید لباس اصلی و ذخیره را با قیمت 3 میلیون تومان به فروش گذاشته تا پیراهن سرخپوشان گران‌ترین لباس این فصل فوتبال باشگاهی ایران لقب بگیرد.

1908308

همچنین پیراهن تکی با قیمت 2.4 میلیون تومان در اختیار هواداران پرسپولیس قرار داده شده و آنها امکان انتخاب بین اسپانسردار و ساده را دارند.

نکته جالب اینکه ست گرمکن این فصل پرسپولیس هم با رقم سه میلیون و پانصد هزار تومان فروخته می‌شود که برای تولید یک لباس ایرانی عدد عجیب و غریبی محسوب می‌شود.

ست لباس تمرینی 1.450 میلیون تومان، ست رکابی 1.250 میلیون تومان و تی شرت تمرینی 860 هزار تومان فروخته می‌شود. به عبارتی هواداران پرسپولیس برای خرید یک دست لباس اورجینال پرسپولیس باید چیزی حدود ده میلیون تومان هزینه کنند.

این در حالی است که طرفداران پرسپولیس امیدوار بودند با عرضه کیت جدید تیم در چند کیفیت متفاوت، هواداران با خرید لباس اورجینال به باشگاه نیز سود برسانند اما به نظر می‌رسد با این اعداد و ارقام دوباره لباس ورزشی فروش‌های تقلبی در سطح شهر سود بیشتری از باشگاه و شرکت تولیدی خواهند کرد.

برچسب ها: باشگاه پرسپولیس تعداد بازديد: 123 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز