Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
شنبه 8 اردیبهشت 1403 - 20:49

17
مرداد
روایت تلخ عادل فردوسی‌ پور از روز تعطیلی ۹۰ !

روایت تلخ عادل فردوسی‌ پور از روز تعطیلی ۹۰ !

عادل فردوسی‌ پور پس از ۴ سال سکوت خود را شکست و در مصاحبه‌ای ناگفته‌های زیادی را با مخاطبانش درمیان گذاشت.


 به گزارش خبر ورزشی : با گذشت سال‌ها از تعطیلی ناگهانی برنامه ۹۰ مخاطبان پرشمار آن هنوز چشم‌انتظار دیدن دوباره آن هستند، اما به نظر می‌رسد که این خواسته حداقل به این زودی‌ها محقق نخواهد شد. عادل فردوسی‌پور نیز در تمام این مدت سکوت را به مصاحبه‌های تند و تیز ترجیح داده و همین مسئله باعث شد تا ناگفته‌های زیادی در خصوص این ماجرا باقی بماند.
 
حالا فردوسی‌پور در گفت‌وگویی با رسانه ورزشی خود، برای نخستین‌بار در خصوص برخی مسائل و سوالات پیش‌آمده صحبت کرد. شاید جالب‌ترین بخش حرف‌های فردوسی‌پور آن‌جا بود که او از روز یکشنبه‌ای گفت که برای اولین بار مدیران صداوسیما به او اعلام کردند که ۹۰ برای همیشه تعطیل خواهد شد؛ درست در روزی که عادل مهیای میزبانی از چهره‌ای می‌شد که کم‌تر حاضر است مهمانِ یک مجری دیگر باشد؛ مهران مدیری!
 
فردوسی‌پور در این خصوص گفت: شنبه ۲۵ اسفند سال ۹۷ بود که از مدرک دکترای خود دفاع کردم؛ خوشحال از این موضوع و مهم‌تر از آن شادی هفته گذشته‌اش، یعنی سه‌شنبه‌ای که در جشنواره برنامه‌های سیما هم مردم «نود» را به‌عنوان بهترین برنامه انتخاب کردند و هم هیئت داوران یعنی مدیران رده‌بالای سازمان برنامه ۹۰ را از بین تمام برنامه‌های نمایشی و غیرنمایشی و ... به‌عنوان بهترین معرفی کردند... 
 
ابتدای این هفته بود که با من تماس گرفتند که به شبکه ۳ بیا. روز یک‌شنبه، در جلسه‌ای با حضور مدیران شبکه که باز هم به تعریف و تمجید از برنامه ۹۰ گذشت، در نهایت تاکید کردند که فردا شب برنامه‌ای در کار نیست!
 
او ادامه داد: با این‌که غافلگیر و بسیار ناراحت شده بودم درخواست کردم که حداقل بگذارید به عنوان برنامه پایانی از مردم خداحافظی و تشکر کنم، اما با این درخواست هم مخالفت شد. پس از آن جلسه به مهران مدیری زنگ زدم و گفتم این‌طور شده... در نتیجه نه گفت‌وگوی زنده با مهران مدیری، و نه دیگر این برنامه هرگز پخش نشد!
برچسب ها: مهران مدیری، صدا و سیما، عادل فردوسی پور، برنامه 90 تعداد بازديد: 105 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز