Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 01:19

31
تیر
رونالدو سلطان اینستاگرام شد!

رونالدو سلطان اینستاگرام شد!

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، کایلی جنر را پشت سر گذاشت و به پردرآمدترین سلبریتی در اینستاگرام تبدیل شد.

خبر ورزشی نوشت: کریستیانو رونالدو با سبقت گرفتن از کایلی جنر تبدیل به گران‌ترین سلبریتی در اینستاگرام شد.

کریستیانو رونالدو فوق‌ستاره پرتغالی دنیای فوتبال، کایلی جنر را پشت سر گذاشت و به پردرآمدترین سلبریتی در اینستاگرام تبدیل شد.

مهاجم ۳۸ ساله سابق منچستریونایتد ۱٫۸۷ میلیون پوند به ازای هر پست با اسپانسر به جیب می‌زند، در حالی که برای کایلی این مبلغ ۱٫۴۷ میلیون پوند برای هر پست است.

رونالدو که اکنون در عربستان سعودی و تیم النصر فوتبال بازی می‌کند، اخیراً تبلیغ‌هایی از سایت ورزشی LiveScore، برند سلامتی Therabody و صرافی ارز دیجیتال Binance در حساب خودش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است. رونالدوی پرتغالی که پدر ۵ فرزند است، درآمد خوبی از اینستاگرام دارد چرا که ۵۹۷ میلیون نفر او را دنبال می‌کنند و بیشترین تعداد فالوئر در این شبکه اجتماعی است.

کایلی ۲۵ ساله هم با متصل شدن به «ژان پل گوتیه» غول دنیای مُد و برندهایی که به نام خودش نام‌گذاری شده‌اند مثل لوازم آرایشی کایلی و کایلی سویم برای لوازم شنا، پول نقد به جیب زده است.

سومین فرد لیست ثروتمندان اینستاگرام هم لیونل مسی فوتبالیست ۳۶ ساله است که می‌تواند برای هر پست با اسپانسر در این شبکه اجتماعی ۱٫۳۸ میلیون پوند دریافت کند. او با ۴۷۹ میلیون طرفدار دومین ستاره پرطرفدار در سایت است و پست‌هایی هم اخیراً برای آدیداس و بادوایزر به اشتراک گذاشته.

رتبه چهارم به سلنا گونز خواننده ۳۰ ساله تعلق دارد و نفر پنجم هم دواین جانسون بازیگر ۵۱ ساله است. کایلی در این لیست از خواهران ناتنی‌اش کیم کارداشیان ۴۲ ساله و کلوئی کارداشیان ۳۹ ساله که به ترتیب در رده‌های ششم و نهم هستند، جلوتر است. خواهر خودش کندال ۲۷ ساله هم در رتبه دهم قرار دارد.

این موفقیت برای کایلی پس از آن اتفاق افتاده که اعتراف کرد احساس می‌کند خانواده‌اش در قبال زنان جوانی که این پست‌ها را می‌بینند مسئولیت دارند. او در این باره گفت: «ما نفوذ زیادی داریم و مثلاً با این قدرت چه می‌کنیم؟ من فقط دختران زیاید را در اینترنت می‌بینم که اکنون به طور کامل تصاویر خودشان را ویرایش می‌کنند. خودم آن مرحله را پشت سر گذاشته‌ام. احساس می‌کنم در جایگاه بهتری هستم، اما دیگران می‌توانند ناامنی را به شما القا کنند.»

پردرآمدترین‌های اینستاگرام

برچسب ها: اینستاگرام، کریستیانو رونالدو تعداد بازديد: 85 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز