Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 15:55

12
تیر
عصبانیت شدید باشگاه پرسپولیس از مذاکره بیرانوند با استقلال

عصبانیت شدید باشگاه پرسپولیس از مذاکره بیرانوند با استقلال

انتشار خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با سرپرست باشگاه استقلال با واکنش منفی مسئولان پرسپولیس همراه شده است.

مهر نوشت: انتشار خبر مذاکره علیرضا بیرانوند با سرپرست باشگاه استقلال با واکنش منفی مسئولان پرسپولیس همراه شده است.

باشگاه پرسپولیس پس از جلسه روز گذشته علیرضا بیرانوند با رضا درویش خبر از حضور این بازیکن پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت در تمرینات پیش فصل داد تا با توجه به اینکه یک فصل دیگر قرارداد دارد هرگونه جدایی از جمع سرخپوشان تکذیب شود.

با این حال انتشار خبر مذاکره او با حجت کریمی سرپرست باشگاه استقلال و پیشنهاد ۹۵ میلیارد تومانی به این دروازه‌بان برای عقد قرارداد دوساله با آبی‌پوشان پایتخت واکنش‌هایی را به همراه داشته است.

مدیران باشگاه پرسپولیس در حالی‌که خبر مذاکره بیرانوند با حجت کریمی تکذیب شده است را غیر قابل باور دانسته‌اند و این موضوع را بازار گرمی برای دروازه‌بان تیم ملی ایران تلقی کرده‌اند.

بیرانوند مجوز فسخ قرارداد فصل آینده با سرخپوشان را ندارد. از این رو پرسپولیس هرگونه مذاکره با باشگاه‌های داخلی را غیر قابل قبول می‌داند.

دو تن از اعضای هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس نیز خواستار رسیدگی رضا درویش مدیرعامل باشگاه نسبت به این اتفاق شده‌اند تا در صورت صحت این مذاکره، با بیرانوند برخورد انضباطی شود.

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، پرسپولیس، استقلال تعداد بازديد: 51 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز