Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
یکشنبه 9 اردیبهشت 1403 - 06:48

25
بهمن
باخت پرسپولیس را به نام این بازیکن بنویسید+عکس

باخت پرسپولیس را به نام این بازیکن بنویسید+عکس

محمد میری در آخرین دقیقه بازی دروازه تیمش را نجات داد.

ورزش سه نوشت: محمد میری در آخرین دقیقه بازی دروازه تیمش را نجات داد.

آخرین موقعیت پرسپولیس یک ضربه ایستگاهی از سمت راست بود که مهدی ترابی پشت آن ایستاد تا شاید با یک ارسال دقیق، زمینه‌ساز گل تساوی‌بخش تیمش شود. در همین لحظات بود که علیرضا بیرانوند نیز با گامهای بلند خود را به محوطه جریمه حریف نزدیک می‌کرد تا شاید او منجی پرسپولیس از این باخت دردناک باشد.

ارسال روی دروازه با یک دفع توپ ناقص و عجیب از سوی خالد آبادی همراه شد و توپ را به کمال کامیابی‌نیا رساند که به هر شکلی بود، پورعلی‌گنجی را صاحب توپ کرد.

1801656

پورعلی‌گنجی در شلوغی محوطه جریمه تنها توانست اثری روی توپ بگذارد و آن را بیشتر به سمت دروازه بفرستد. زننده ضربه بعدی، گئورگی گولسیانی بود که در حالتی نامتعادل هد زد و در حالی که می‌رفت این توپ وارد دروازه شود،محمد میری جلوی آن را گرفت.

میری که از دقیقه ۷۷ وارد زمین شده بود، در این لحظه البته تعادل نداشت اما به هر شکلی که بود اجازه نداد ضربه گولسیانی وارد دروازه شود و در ادامه هم مانع راه دانیال اسماعیلی‌فر شد تا او هم نتواند دروازه را به درستی بزند.

1801657

اگرچه شکست پرسپولیس دلایل مختلفی داشت اما شاید اگر در این صحنه آخرین مدافع هوادار حضور نداشت، بازیکنان پرسپولیس می‌توانستند توپ را وارد دروازه کرده و حداقل از سومین باخت فرار کنند.

1801658

1801659

 

 

 

برچسب ها: علیرضا بیرانوند، باشگاه پرسپولیس، مهدی ترابی، مرتضی پورعلی گنجی تعداد بازديد: 100 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز