Loading...
شما از نسخه قدیمی این مرورگر استفاده میکنید. این نسخه دارای مشکلات امنیتی بسیاری است و نمی تواند تمامی ویژگی های این وبسایت و دیگر وبسایت ها را به خوبی نمایش دهد.
جهت دریافت اطلاعات بیشتر در زمینه به روز رسانی مرورگر اینجا کلیک کنید.
دوشنبه 10 اردیبهشت 1403 - 16:18

24
دی
 لباس طلایی برای مسی +عکس

 لباس طلایی برای مسی +عکس

یک برند طراح و تولیدکننده لباس به افتخار قهرمانی «لیونل مسی» در جام جهانی ۲۰۲۲، پیراهنی ویژه را با طرح لباس تیم ملی آرژانتین برای وی طراحی و تولید کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برند Maestro Fokohaela به افتخار قهرمانی تیم ملی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر با کاپیتانی لیونل مسی، پیراهنی بسیار خاص برای فوق ستاره آرژانتینی طراحی و تولید کرد.

طرح پیش‌زمینه این پیراهن همان لباس دوست‌داشتنی تیم ملی آرژانتین است اما به رنگ طلایی و با عناصر هولوگرامی که شماره ۱۰ هم روی سینه راست حک شده و روبه‌روی آن هم نشان آلبی‌سلسته دیده می‌شود.

عکس| لباس طلایی برای مسی

عکس| لباس طلایی برای مسی

عکس| لباس طلایی برای مسی

 

عکس| لباس طلایی برای مسی

همچنین تصویر هولوگرامی مسی نیز در پشت این پیراهن به چشم می‌خورد و بالای آن هم نام «مسی» نوشته شده و این برند طراح و تولیدکننده لباس، یک کلاه ویژه هم برای اعجوبه آرژانتینی طراحی و تولید کرده است.

اعجوبه آرژانتینی در جام جهانی این دوره هفت گل زد و به نخستین بازیکنی بدل شد که از زمان اضافه شدن مرحله یک‌هشتم به این مسابقات در سال ۱۹۸۶، در تمام مراحل جام جهانی گلزنی کرده است.

او مقابل فرانسه دو گل زد و در جریان دیدار هیجان‌انگیز و پر افت و خیز که به ضربات پنالتی کشیده شد، آرژانتین را به سومین عنوان قهرمانی رساند. کاپیتان آلبی‌سلسته همچنین از زمان اضافه شدن جایزه کفش طلا به این رویداد بزرگ در سال ۱۹۸۶، دو بار این عنوان را از آن خوده کرده است. نخستین بار سال ۲۰۱۴ بود و سپس در ۲۰۲۲ نیز این افتخار را دوباره کسب کرد.

 

 

برچسب ها: فوتبال اروپا، جام جهانی 2022 قطر، لیونل مسی تعداد بازديد: 75 تعداد نظرات: 0

نظر شما درباره این مقاله چیست؟

فیلم روز
تصویر روز